2012年3月3日 星期六

繼續為皮草憤怒

居然delete哂啲留言, 仲唔比人喺佢wall post哂, 不知所謂!



我都唔想成日講卓韻芝
但當見到呢張相, 原來你仲有另一條...
甚至仲有更多我地唔知道既真FUR...
你真係令我感到再次憤怒同悲哀...
呢條唔會又係垃圾筒執啩
?!






仲有你對鞋, 雖然我唔可以肯定係真皮毛, 不過多數都係
因為就算喺街買平價或假貨, 都有機會買到黑巿真皮毛既毛毛BOOT
之前己經有新聞賣過
所以我係一對都唔會買, 亦唔欣賞同鼓勵人買

以下條LINK係支持卓小姐著FUR既八婆莊思敏


http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/art_main.php?iss_id=20120303&sec_id=7018882&art_id=50070242

仲有呢段新聞, 後面有香港皮草大王歪論, 表明自己啲動物係自己飼養又如何? 重點都唔係呢個! 好討厭! 咁多人死點解你地唔死?!

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20120303&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=16121149

20 則留言:

  1. 老實我真係好憎佢,佢真係好不知所為

    回覆刪除
  2. 仍見妳有火有heart, good!
    A gentle reminder:想妳都知嚴浩從2012年01月15日開始在生菓報介紹布緯食療(for癌症病人和慢性病的患者),有很多令人欣慰的跟进报道呵!

    回覆刪除
  3. 哩d八婆, 確實扺比人鏟!

    回覆刪除
  4. 1我接受卓小姐嘅道歉+解釋,網民插佢都有理,佢應該諗清楚先做,如果佢唔係着住,而係話唔捨得掉,但悼念下或做其他嘢,會更加正面.今次真係衰咗--唔夠關心自己話關心嘅嘢,做d同自己話撐嘅嘢相反嘅行為,估佢唔係惡意,但做衰咗開頭,講乜做乜都補唔返,唯一令人更了解皮毛/皮草呢樣嘢.
    2莊小姐火上加油,講乜都錯,件事都唔關佢事,越描越黑,令人懷疑佢用有爭議但唔道德嘅議題博新聞
    3其實養同野生,食肉+皮草睇個數量,如果一切都係為錢而做,唔係健康+必須,已經唔環保.重有虐待動物,最搞笑係唔覺得有問題,重要大肆宣傳,個皮草大王賺咁多,都唔積下口德.最錯係佢...卓小姐做錯1件事,莊小姐都係,但皮草大王全家都錯,做錯事+錯思想
    4呢件事唯一正面係可以做通識教材囉.你唔講平貨/假貨,都有機會買到黑市真皮毛嘅毛毛boots,真係我+好多人都唔知,多謝你...

    回覆刪除
  5. 一個是連自已生命也不珍惜的人,另一個是有自殘傾向的白痴(八婆莊隆胸裝假狗,還沾沾自喜,)哀莫大于心死,佢地係活死人。而那個「毛」恥的人,終會因始作俑者而無後。眾生本平等,惟有人自作孽,甘願做九等下人。

    回覆刪除
  6. 哩d八婆, 確實扺比人鏟-all are their parent's fault, just forgive them, they will have their result in the near future.

    回覆刪除
  7. 卓韻芝己經delete哂我地喺佢fb wall度啲post!

    回覆刪除
  8. 三人聽天收, 下世為動物俾人穿返上身.

    回覆刪除
  9. 見佢前面憎佢後面吖

    回覆刪除
  10. 我覺得亞芝已經不是以前個亞芝,佢自從自殺失敗之後同"羅兆輝"都瘋癲起來,怪佢亦無保於事

    回覆刪除
  11. 日前將妳的看法post去阿耀的blog請他廣發讀友支持批卞此穿獸皮的妖女,似乎冇乜動靜不知耶蘇友是不是只理自己友事只因知他到處留言有一定力量,原來是不對的,冇計.

    回覆刪除
  12. 之前在蘋果日報見到有關妳的報導,之後花了幾個月時間細閱妳的Blog,領略妳所分享的經歷與感受。我覺得妳與力克.胡哲 (Nick Vujicic) 很相似,對生命的珍惜。用自己的經歷及點點滴滴去鼓勵身邊的人,用生命改變生命,用生命燃點生命,點滴別人的心靈,去珍惜生命。

    http://www.books.com.tw/exep/prod/booksfile.php?item=0010481014
    Life Without Limbs - Nick Vujicic
    不設限的人生 - 力克.胡哲

    以下是節錄 - 「不設限的人生」

    我(Nick)的出生沒有帶來歡慶喜悅,父母和整個教會反而悲哀以對。如果上帝是個有愛的上帝,「他們不解,祂怎樣會讓這種事發生?」……上帝對每個人的生命的確有所計劃。上帝使用我(Nick) 這個奇特的身體,並讓我具備振奮人心、鼓動心靈的能力,就像祂在《聖經》裡說的:「我知道我向你們所懷的意念是賜平安的意念,不是降災禍的意念,要叫你們末後有指望。」

    我每日都為妳而祈禱。

    回覆刪除
  13. 第一次見到fur 真係大開眼界!
    不虧係卓韻芝!做事出人意表!

    [wing回覆03/09/2012 03:30:24]哎呀!被小琳看穿了!
    點解一個咁聰明嘅女仔會得返一年命!悲哦!
    [版主回覆03/08/2012 22:44:30]希望你係講緊反話
    [版主回覆03/08/2012 22:44:27]希望你係講緊反話

    回覆刪除
  14. 好開心見你活躍(blog)返. 保重.
    我都同意真係唔明白D人點解咁唔尊重動物的生命. 又唔見佢地掛幾隻死老鼠上身. 重要將生活基本需要同用來炫耀白痴的所謂品味享受 (包括皮草,熊膽,魚翅,鵝肝...等等) 混為一談.

    回覆刪除
  15. 佢扮烈女,殺條血路搵食。我唔覺得呢個年代,公開談性說愛有乜鬼咁轟烈同與眾不同??大陸d女人就真係夠爆,有樣有身材,乜都做得出,卓小姐呢d所謂豪放烈女.....算罷啦。

    回覆刪除
  16. 佢可能就係會死於冇哂皮,呢D叫因果報應

    回覆刪除
  17. 我聽講過她的脾氣好差,現在又著皮草,可見不是個好人。

    回覆刪除
  18. 好贊成你的看法!

    回覆刪除
  19. 很贊同ballgee所講

    回覆刪除