2013年7月19日 星期五

感謝各位支持 小琳新書 我要笑着到最後



多謝爸媽, Chris 和不願意上鏡的二姐為我本新書打氣, 仲要多謝各大傳媒的推介 ! 
大家在海報上看到我嗎 ? ( 右下角呀 ! ) 爸媽也和我合照了 ! Sweet ^^
大家買左未 ? 買一本就已經為慈善出左一分力, 快 D 去書展 " 大眾 counter " 買多幾本 !

{ 此留言是二姐代筆 }

43 則留言:

  1. 見到你們開心,小琳都會開心。

    回覆刪除
  2. 記得之前睇過報導話小琳家人打算為佢出本書,一直好想知幾時出,但又唔想俾壓力小琳家人,所以唔敢係度問,都有擔心過出唔成。終於小琳本書出左喇,即刻入場買返本,多謝小琳,你雖然去左一處好遠既地方,但你既精神會繼續鼓勵好多同你素未謀面既人。也多謝小琳家人,你地不辭勞苦為小琳出呢本書之餘,又為慈善出一分力,辛苦晒,多多保重。

    回覆刪除
  3. 我買左勒,急不及待一晚睇晒啦,miss u小琳!遠方的你take care呀!

    回覆刪除
  4. 一口氣看了前半部,本應如你意思,笑着看下去,但你家姐寫得太感人了,對不起,我還是哭了。

    回覆刪除
  5. 書展好多人, 遲些會去

    回覆刪除
  6. 終於小琳本書出la, 會支持

    回覆刪除
  7. 書展真係好多人,遲d書店買

    回覆刪除
  8. 多謝帶比我們積極能量.

    回覆刪除
  9. 永遠懷念充滿陽光及笑容的女孩, 願你在遠方健健康康,快快樂樂~

    回覆刪除
  10. 支持

    小琳, 願你在彩虹橋的另一方安好!!! will always miss you!!!

    回覆刪除
  11. 買左啦~~ 支持小琳!!

    回覆刪除
  12. 一定會買。永遠懷念!

    回覆刪除
  13. 我在剛剛的星期六買左妳既新書啦..妳後來的經歷, 使我更明白, 能活著及健康已經好好. 因為冇左健康任何嘢都做唔到. 想幫人都無能為力. 往後我會更珍惜自己, 珍惜身邊的每個人與事. 幫助更多的人.嘗試更多之前想做, 但一直冇落實的事情. 亦感謝小琳既家人為妳出書, 令我及其他人明白更多. 謝謝!! 祝願妳在任何的地方, 都永遠開心快樂^^

    回覆刪除
  14. 真的很多謝, 很多謝 Kathy !

    回覆刪除
  15. 看見小琳父母的笑容, 我們大家都安心了。
    謝謝你們編製了這本書, thanks !

    回覆刪除
  16. I might be a bit late but, May Siu lam rest in peace. Blessings to her friends and family!

    回覆刪除
  17. 已經買了並看完了.... 好欣賞小琳呀!!

    回覆刪除
  18. 願小琳及其家人生活愉快 !

    回覆刪除
  19. 小琳我無忘記妳,妳的小琳精神永遠長存

    回覆刪除
  20. 十分感謝小琳的二位姊姊能夠把那些小琳走過人生經歷與大家分享,書中有傷感亦有小琳一家人的生活點滴,心中盡是無限感謝,謝謝妳小琳

    回覆刪除
  21. 昨日買了,晚上一口氣看完,小琳辛苦完了,天家樂吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 您好,可以帮我邮寄一本吗,我在深圳,邮费我出。zqt317@gmail.com

      刪除
  22. 在另一角度陽光仍暖暖地伴着妳
    歡笑沒有遠離
    永在妳身旁

    回覆刪除
  23. 聽到 yahoo 要中止 blog 服務,就想到以後豈不是不能再到這裡懷念小琳?想到小琳曾在這裡分享許多美好回憶,沒想到這個地方也終隨小琳離去而消失,心裡有點難過,難道就連一個小小的聚腳地去讓我們回憶小琳精神也留不下了嗎!?

    回覆刪除
  24. Yahoo會在年尾把blog関閉,有方法把這blog留住嗎?

    回覆刪除
  25. 其實我也是病友一名,自問沒有小琳一半的堅強.

    回覆刪除
  26. 緣來缘去,世事本無永恆。命薄是桃花,纸薄是人情,此地不留人,自有留人處。兩本書,一本記念冊,怎夠留著思念?二姐可曾打算為小琳搬家嗎?Karce, Norway
    [henry回覆09/04/2013 12:54:55]讚成,希望小琳家人可以考慮

    回覆刪除
  27. 二姐,希望你會幫小琳的 Blog 搬家,她的堅強、分享和經歷,會把希望帶給很多人。
    [版主回覆09/09/2013 11:34:39]努力中.... 但我不懂, HAHAAA ...

    回覆刪除
  28. I got the msg from all of you, of cuz I will keep Siulam's blog forever and ever la ~
    anyone can you teach me how to move the data from yahoo blog to new website ?
    hahaa ...

    I created a new blog for her " http://siulamtang.blogspot.com ", then ... ?
    Can you show me the step one by one !?
    [steven回覆09/10/2013 23:11:18]有問題記得出聲,我會幫你,希望小琳的 blog 可以繼續鼓勵更多人。
    [Lightan回覆09/09/2013 23:23:21]good job.
    I'll back you up.

    回覆刪除
  29. 小琳的姐姐您好, 大好了, 小琳的blog可以搬家.

    Yahoo blog有個叫”輕鬆搬家”的服務, 佢會幫大家把yahoo blog搬去”xuite”部落格. 有網友試過, 發現不錯, 因為搬左個個邊d相和圖都會係番灑度, 唔灑自己再整過.

    可參考以下連結:
    http://download.blog.yahoo.com/migrate

    已您現在開的blogspot.com, yahoo 沒有提供搬家服務, 需要自己動手搬.
    我未整過所以唔係好識. 但程序大約是 (1) 向yahoo download自己blog的備份, (2) 把download的野匯入去blogspot

    聽網友講, 如果各yahoo blog申請備份的時間download 一個叫”MT”格式的備份, 甘呢個格式係可以即時匯入去好多其他的blog平台.

    但有個缺點, 這樣搬家可能會有d相/圖顯示唔到, 甘就可能要自己copy & paste
    甘copy番d相過去. 雖然係會麻煩d, 但係網友們都說 blogspot的平台好穩定, 無甘大風險, 唔灑驚佢突然出問題.

    我的建議是:

    (1) 先出一個新post, 留一個聯絡的方法俾大家, e.g. 小琳的facebook專頁網址和新blog的網址, 方便大家聯繫, 因為當您一向yahoo申請備份, 小琳的blog就會進入”唯讀模式”, 即係唔可以再出新post和回應網友的留言. 已由10月30日起, yahoo都會強制所有blog進入”唯讀模式”.

    (2) 向yahoo申請備份 (我未做backup, 但聽聞係已經包埋”MT”檔)

    (3) 向yahoo 申請搬家去xuite

    (4) 自己再慢慢搬去blogspot, 雖然要自己搬好麻煩, 但因為blogspot比較穩定, 而且甘樣做法小琳的blog會有2邊(一邊係xuite, 一邊係blogspot), 多個backup, 甘第時是但一邊要close都唔灑甘驚

    (5) 通知yahoo 小琳blog的新地址, 佢會幫小琳的blog做轉址服務 (直至出年6月)即係大家click 小琳yahoo blog的時候會自動轉去新blog度

    申請備份等可看: http://download.blog.yahoo.com/

    其他詳情亦可看yahoo小編的blog: http://blog.yahoo.com/yblog_hk/articles

    我自己未backup, 但參考了網友的經驗, 希望幫到您.
    (一係你等我自己backup左再話你知)

    但現在您可先出新post留個聯絡的方法俾大家先 ( e.g. 小琳的facebook專頁網址和新blog的網址)

    有問題您可以聯絡我: mousediary@yahoo.com.hk
    [鼠鼠日記回覆09/11/2013 12:18:49]從網友那邊找到了很好的教學, 是關於如何把yahoo blog搬到blogspot的:

    http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/from-yahoo-to-blogspot.html

    http://seeddauding.blogspot.hk/ (選blogspot教學還有很多有關的資料)

    回覆刪除
  30. 小琳二姐您啊:我很想买这本要笑到最后,我在深圳,请问我如何能通过网络购买这本书。期待您的回音,zqt317@gmail.com

    回覆刪除