2009年8月5日 星期三

20090801 橫濱煙花大滙演!

1/8 有三個地方有煙花看
原本打算去看煙花比賽
但因為橫濱點都近啲吧...
而且hostel個host推介
所以七點鐘就去到櫻井町 - 即係我住嗰度落車
車上面己經好迫同埋好多男男女女著浴衣喇!


呢日我係岩岩同小宇食完拉面
佢聽到我話有煙花睇
所以佢話陪我去呢~~~~
一個人睇煙花真係會好奇怪加!! haha~

落左車之後,大家都迫迫迫迫去港口...



實在超級多人...
呢度只係冰山一角咋!!!


我地無位坐
要夾硬坐喺路邊...


因為煙花會放一小時多啲...
企喺度恐防會斷腳




差唔多七點三先開始
大家都尖叫起來~




有叮噹圖案!
仲有哈哈笑, 兔仔, 心心, 咀唇, 花花等圖案!



為免走時太得人驚
我地早少少離開
寧願一邊行一邊睇


好好笑,遇到有好靚既煙花
原本行梗既人都立即就地坐
管理員會埋唻趕人
趕完前面嗰批, 就趕後面
我見到前面嗰批人企起身敷衍完
管理員一走佢地又坐返低 XD
大家都係咁做,根本趕極都唔走!!! haha~






呢兩張係落車行去港口時拍的



由於煙花影得唔靚
我拍左好多videos
大家可以去睇哦!
真係放得又高又大!!!
好開心呀!!!


沒有留言:

張貼留言