2010年3月24日 星期三

Biotherm試用


收到 Biotherm的新產品試用
我平時唔makeup唔護膚
其實對住佢地我有啲"唔知點攪"0既感覺,哈


見好多人都會用手背試
我又有樣學樣



一目了然
手背有青筋, 一撻撻紅色, 膚色唔勻



到我搽好個天開始黑黑地 (因為要因應唔同問題用唔同base)
雖然影出唻隻色有少少偏藍
但手背真係白滑咗~  :p

感覺都唔係太"立"


後尾我去做其他野
唔覺意望到自己隻手背都有啲唔慣 XD


4隻base效果最明顯都係肉色 (Rosy Glow) 同 紫色 (Evenness)
前者閃令令,搽完會有少少粉紅
後者令到皮膚白滑咗~ =w=



其實都有用面去試 (Hello 好耐無見~)
不過, 我除咗呢幾支base咩都無
塊面白雪雪無其他修飾...
都係唔好嚇親大家


但妝前樣唔介意比人睇
因為平時都係呢個樣! > v <


(鼻樑嗰粒紅點唔係暗瘡唻架~ 係我整損咗~)



呢張我搽咗隻紫色base
塊面白咗好多
但我無遮瑕,所以我對太陽0既"愛的證據"仍然遮唔住


 


有機會都想試下買副大眼仔
化個大眼公主妝
好想知道自己變咗另一個樣會係點~ kekee...


化妝都真係幾好玩


沒有留言:

張貼留言