2011年5月1日 星期日

急!! 我執到隻倉鼠!!! (己領養)

今晚我住嗰度有人執到一隻白色倉鼠
但我屋企人唔比我養!
佢而家仲喺管理處!
我希望有人可以收養佢!!!

夜啲我會再落去睇下佢咩情況!!!

希望有人可以幫到佢!!!

11 則留言:

  1. 小琳好耐无发表野啦,期间有点担心你呢,我家有猫猫,仓鼠就唔养啦,希望佢快D蚊到主人啦

    回覆刪除
  2. 我希望可以收養佢!!!

    回覆刪除
  3. 我養過30只倉鼠!你可以俾我~你住?

    回覆刪除
  4. d人養動物之前,真係要好好認真考慮~~

    回覆刪除
  5. 我有個疑問,近日搜尋到 http://edison.1.blog.163.com/blog/static/576811200772972145963/ 點解佢會話小琳佢......

    回覆刪除
  6. 俾我呀俾我呀! 我想養呀:)

    回覆刪除
  7. 我有養過兩次呀,如果你搵唔到人我可以養呀:)

    回覆刪除
  8. 你的文章寫得好好哦~~~

    接上面,有兩塊饅頭相愛了 于是它們決定結婚 結婚那天 一塊饅頭找不到另一塊饅頭了 這個饅頭就問身旁的花卷:你看到我們家饅頭了嗎。 花卷:親愛的,人家穿盤頭了嘛 electronic fuses suppliers transformer manufacturers taiwan connectors socket manufacturers adaptor diode fasterner screws mold washer fans relay pcb board solar cell cell batteries cable tie converter circuit breaker motors optical fiber semiconductor moniter lighting power rectifier 寵物天堂 美容時尚 台灣旅遊

    回覆刪除
  9. you  live in where?

    回覆刪除
  10. 一個濺人棄狗........求求大家幫幫忙 有冇人要雪撬狗? 牠主人因懷孕而要把牠人道毀滅, 獸醫見牠健康良好, 不忍心殺牠, 會把牠留在診所一星期等好心人認領, 大家幫忙轉載吧! 如欲查詢, 請致電Samantha 9343-0381 . Thank you ⋯⋯狗狗生命限期至29/5 !pls help! ⋯⋯⋯⋯養唔到隻狗都請大家好心轉發!!《轉》 狗狗生命限期至29/5 !pls help! ⋯⋯⋯⋯養唔到隻狗都請大家好心轉發!!《轉》

    回覆刪除
  11. 一年多没来了,小琳你还好吧。

    回覆刪除