2011年8月9日 星期二

Osaka June2011_和歌山白濱

原本天文台話和歌山呢邊超大雨
甚至連新聞都有播出大雨既情況
但去到又勁好天喎!wakkakaka!!!


check in後, 首先搭巴士到三段壁~
大風到癲! 我見到有隻雀死都要逆風飛!
不停比風吹返轉頭都仲要飛!
結果大敗睇住佢吹到唔知去左邊! LOL



好鬼靚呀呢度!



見到呢個洞入面有個"露台"
點入去呢?!?!?!






我覺得呢啲街道好有感覺呀~
好漫畫!



第二名勝, 千疊敷!
原本唔打算唻架喇~見咁近三段壁
我地就步行過去
嘩好彩有唻咋! 靚到唔捨得走!
足足留左兩粒鐘!!!



首先去茶屋食cone 300yen ice cream! 好貴呀!!!



就咁睇, 都唔覺有乜咁好睇
但點都要落一落去~




家姐攰到瞓左
日本又慳電, 出面仲涼過室內~



落到去喇~ 不過無乜相, 因為要拍片先可以攝入嗰種震撼!!!
等我cap低啲圖先...kekeee...



返hotel喇~
我千挑萬選先揀左呢間又平又有露天風呂+露天足浴既和式海景酒店!
間房超大足足有800呎!
可惜明明book時話有晚餐
去到竟然話無! 只包午餐!但我地3點先check in
過左時間所以無得食!!!
真係嬲嬲地~
不過佢會車我地去佢介紹既餐館食~


去酒店都困難重重
要行上山呢!
去到老闆先話我地可以打比佢叫佢車!
但我地都無電話! 又無人肯借電話比我地! ><


房景~



露天風呂~~~



超大房間~啲門開極都有好興奮!haha



浸腳~haha



dinner, 好貴呀但都幾好食



呢3舊豬肉超.............貴!
但超好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



不過如唔係老闆介紹, 我地未必會食呢間, 因為選擇多的是呀~ 而且太貴了!



酒店老闆叫我地食完打比佢佢唻車我地
但我地又想去family mart買野食
就叫老闆娘唔好打比酒店老闆住
但溝通問題...老闆娘根本唔明, 只係見我地埋單佢就即刻去打比老闆...

我地唯有同另一個staff講, 咁結果老闆娘再打比老闆
叫佢車埋我地去family mart...
但我地知老闆係好忙, 真係非常唔好意思!!!

呢晚我地喪浸個風呂~ haha
行得太攰, 要舒緩下疲勞!


(續)


2 則留言:

  1. It would be nice to have a bath on the balcony looking at the outdoor in open air. Fatty foods by the Japanese somehow do not taste and feel fatty when eaten. Strange eh, but true. What a nice trip you had, very envious.

    回覆刪除
  2. Yen 去到十算啦,咩都貴,和歌山你等我,我會再來(幾年前我去過)
    [版主回覆08/11/2011 17:49:00]係啦...難得機票平成咁...但啲yen就...唉!

    回覆刪除