2012年9月6日 星期四

打開個心, 傾下計

今日有位知識份子來探我
最主要係想我敞開個心去傾計
而佢喺我生活入面都算數一數二係我肯咩都講既對象


不過真正坐低2個人傾咁耐都係第一次


 


我平時唔講唔係因為我唔想講
而係講咗, 人地都唔明既


我無耐性, 最好對方一聽就明


可惜好多時對方只能做聆聽, 而唔係傾訴對象


 


呢位知識份子問我有無啲咩係好擔心
其實呢樣野我間唔中都會諗下
但答案係無乜


最擔心都係屋企人, 驚佢地唔開心


但其實個天對我地一家好好
比咗咁多年時間去做心理準備


應該好容易接受~


我個人又無咩想做無咩想要
或者咁講, 想做既好多都做咗
話哂 日日都當係生命最後一日既日子都過咗8年咁耐
中間咁多時間比我去實現, 但我反而做得太慢太少
其實可以再做多啲, 不過而家己經無憾了


開心的, 難忘的, 值得回憶的實在有太多太多


 


佢話研究顯示好多人臨終最後悔係未對某啲人say sorry
然後係
I love you
我相信呢2樣既對象都係父母啦

佢話而家老人院會有人去派啲書仔比老人家
類似遺書, 入面有哂問題比佢地去填
例如葬禮想點攪, 有咩說話想講, 一生人最輝煌是什麼等等


填完佢地真係會開心啲
我都想填呀其實我想寫遺書好多次, 不過懶得寫
可以填就快好多囉! XD


 


同佢傾完計, 我發現自己心理質素原來幾好
我上星期睇完本抗癌書
入面講左好多喺生活上應該用咩心態/情緒去面對同處理問題
我除咗做唔到打坐/ 無耐性之外, 其餘所有野我都做到
呢個應該係我生存至今既一大原因!


提下大家, 尤其係返工成日面對複雜人際關係嗰啲
唔係事實既野, 人地講乜都唔好擺喺心度
你自己知道自己唔係就得
如果你因為咁而唔開心, 或者睇低咗自己
即係人地只係攞住把刀嚇下你
但你就攞咗唻插自己一樣, 蠢呀!


4 則留言:

  1. 數年前, 買左本書, 因為曾經想過死, 所以會選擇這本書. 叫''死前要做的99 件事'' 賴純美.
    但我己經不記得內容係什麼, 有沒有讀完.
    如果你要填的話, 希望內容好似一張沒有銀碼的支票一樣

    回覆刪除
  2. 記得我曾向妳查詢吳錦中醫的地址嗎?但摯友已離開了。
    佢同妳一樣,吾係吾想講,而係講咗,人地都吾明,佢話身邊無人明白佢,家人及太太,明白佢只有我一人,但我自己都分吾清我係聆聽者定係傾訴對象。
    喺佢五年抗癌路上,佢永不言敗,從未認輸,臨終前一星期仍然番工,我相信佢無擔心,想做嘅佢都做咗,已經無憾,只係吾放心家人朋友。
    [版主回覆09/09/2012 23:57:55]所以仍然在世geh人, 真係要好好珍惜身邊geh人, 有咩想講想做就快啲做~

    回覆刪除
  3. 小琳,你無需要寫咩遺書,你生命力咁強,無咁快。
    加油,唔好太粗勞。我祈禱希望你等到有新特效標靶藥將你既病醫好。

    回覆刪除
  4. 知道, 最後個段我收到哂

    回覆刪除