2012年11月5日 星期一

我係小忌廉~

出年就係小忌廉30周年!
1 NOV 2012 ~ 1 FEB 2013
會喺megabox 10/F開期間限定日本餐廳
間餐廳叫日和號, 可能新開, 啲野都幾好食~
仲可以儲印花, 換小忌廉紀念品!
我即刻撲咗去喇~ 大家快啲去啦!!

香港真係好難得會有小忌廉活動架...

 














23 則留言:

  1. 我都好鍾意小忌廉嫁!多謝介紹。

    回覆刪除
  2. 小琳你好犀利呀,我自己都有大腸癌同肝癌,1年我都覺得好辛苦,你仲捱左咁多年...><我以你為榜樣啊!

    回覆刪除
  3. 見到妳咁精神,好開心呀!

    回覆刪除
  4. 你好似廋了,多點活動,吃多些啊,努力!

    回覆刪除
  5. 好開心的活動。你好嗎? 近況如何?

    回覆刪除
  6. 啊你出院啦,好開心呀!

    回覆刪除
  7. 見到妳咁開心, 我都好開心呀!!!

    回覆刪除
  8. 小琳,天氣轉涼了,多穿些衣服,在家也要小心著凉啊!

    回覆刪除
  9. 小琳你好嗎? 很久沒有你的消息, 你要加油啊!!

    回覆刪除
  10. 分享下呢篇文章「幸福」啦:

     曾經以為,想要甚麼就得到甚麼,那是幸福。其實是幸運!

     曾經以為,想愛就去愛,那是幸福。其實是放縱!

     曾經以為,要風得風,要雨得雨,那是幸福。其實是弄權!

     曾經以為,愛理不理,那是幸福。其實是放任!

     其實,幸福就在身邊,人人都可得,只是我們不懂珍惜。

     每天起來,可以走路,可以呼吸,可以好活,是幸福。

     肚子餓了,可以有胃口吃一頓好飯;累了,可以有窩睡個好覺,是幸福。

     幸福,不是昨天,也不是明天,而是現在。



    祝您:
    5天後平安夜平平安安
    6天後聖誕節快樂
    12天後除夕快樂
    13天後新年快樂
    57天後情人節快樂
    67天後元宵快樂
    我就不信有人比我祝福得早,
    轉發給您的朋友及親人
    别遲哬!(今天不發,時間可就不對了)
    
    小琳~加油呀!
    我们很期待您新的网誌哦~

    回覆刪除
  11. 小琳, 天氣又會轉冷了, 好好保重啊!

    回覆刪除
  12. 平安、聖誕快樂‧

    回覆刪除
  13. siu lam, happy new year

    回覆刪除
  14. Siu Lam, Happy New Year!

    回覆刪除
  15. Siu Lam, Happy New Year.

    回覆刪除
  16. 一路好走,小琳. 你比很多人堅強.. 希望你的精神長存

    回覆刪除