2008年4月13日 星期日

20080411~12_篤波 + 打牌 + 大富翁


見到都覺得香....



我地今晚既大廚 - Chris Huen!!!
好利害呀你!!!
(我當晚負責 洗洗切切...哈哈!)


 Salina


Macro Testing



妹豬我要鍚爆你~


 Emily好鬼屎靚...
 

阿噶入唻廚房等"執雞"呀!haha!

 

佢兩隻野爭寵...Salina又要摸呢個又要摸個個..好忙~ haha!


呢晚阿吉上左唻
我地仲打台灣牌tim!
我同阿吉都係即學即玩咋~
笑料百出...全場人笑到屎左


**佢地話 "台灣牌玩17隻"
大家準備疊牌時我問 "係咪就咁攞17隻?"
(我以為唔洗疊就咁攞囉...wakkaka!)


***成日 "上" 個時都攞錯同放錯...
例如我上 "六筒" 配 五、七筒
但我放錯 四六七
仲要係比人發現...火羅爆!


****成日 "上、踫、食" 都叫唔出...
一係就唔出聲就咁攞返唻 (佢地話我似偷牌...)
一係就好大聲 "唔!" 左一聲後攞牌...(好似柯屎唔出咁...)


仲有好多...但已經唔知點講喇~


比人毒左打牌tim.....哈哈!


*****
20080412


今晚大廚係 Iris + Chris
客人有Salina, Bertha, 阿吉

 


大富翁夜...我又win la~
似乎我啲運氣只會出現係大富翁...唉~


沒有留言:

張貼留言