2008年4月8日 星期二

為攝影踏出第一步!

 一直都好想買部靚DC~
(其實想要DSLR多啲啦...但無錢嘛...haha~)
之前都在考慮 R8, GX100, TZ15
不過今朝睇完中醫...經過旺角...
真係忍唔住...去左睇相機...



結果比sales說服了我買這個
其實都唔關佢事既...
只係經過佢既詳細講解後
我先發覺G9係最合我要求~


我鐘意玩macro, 呢部有1cm~ 不俗啦~


下面呢張係我個姪仔揸機...我好緊張好驚佢會跌爛...哈哈~




哈哈~
聽日就係我第一日幫TVB工作喇!
我講埋出唻啦~ 我會訪問 王祖藍!!
hehee... 我好緊張呀!!! 都唔知問啲咩好...
今晚摸熟部相機, 聽日要影多啲相!!


1 則留言: