2008年10月1日 星期三

Cice Li

整張勁靚既draw左你地attention先!!! heee...


你地對佢應該唔陌生吧~
Cice Li 李慧思
佢一出道我己經超鐘意佢

 << 認識這個model就是從這張相開始

佢太靚太有氣質了! 又有學歷! 又高貴! 又有禮貌!
(最重要係無添加, 無假大眼, 唔化妝都咁靚!)
係唯一一個令我咁渴望佢繼續做model既女仔
而家個啲 model...雖然五官係靚, 但我覺得太俗...又無內在...


三年前係街撞到佢, 佢好親切咁同我影相同傾計
(哇噻! 剛給我在網上找到當年的合照了Yeah!!! 竟然被別的人post了出來...)



之後佢去左英國讀書, 就無再做modeling...
差唔多時間, 就出現左 JM 呀 AB 呀
Cice走左之後, 佢地就開始紅喇~
其實 Cice 當時都有飛過去日本幫日本雜誌影相
比她們更早呢...


(對不起...這篇日誌的我變身成小粉絲了...)



見到佢開始返modeling job
我真係覺得好開心呀!
呢幾年只可以等佢出席每年既婚紗展先可以見到佢...

好靚呀...好想搣哂啲相落唻攞返屋企!!



hehee...比我摷到拍呢個廣告既 makeup artist...個 xanga!!
有相相呢~ 原諒我copy左你張相



Cice 出國讀書前特別多廣告...



沒有留言:

張貼留言