2010年4月24日 星期六

觀塘和樂村

今日終於都去左觀塘影相



朋友話我個影好"正", 但唔知乜野"正"
我淨係覺得我個鼻好似好高, 成個西人鼻咁
不過咁影都幾得意吖~



望梗天井



過馬路都影



My Lovely Bag




寧靜的和樂村



紅極一時的梁詠琪



千瘡百孔



有趣的膠紙



好耐無見過有人"zip"傳單喇~~~岩岩比我撞到



好味奶茶, 初嚐"茶走"但感動唔到我~



觀塘會所係做乜架?



人去樓空




日落



懷舊警告牌居然係簡體字, 仲要寫住"嚴禁上天面", 點解天台叫天面?



快手偷影剛買票的阿叔



戴頸cool但表現好cool, 笑左



沒有留言:

張貼留言