2010年4月21日 星期三

拍拍拍...影得靚唔靚??

最近都在家為首飾拍拍拍...執執執...(好enjoy... =w=)
朋友教了些PS基本功之後
自己再看書邊執邊學...
不過書跟電腦中的版本有出入
所以頗為混亂



比較鐘意呢張, 因為顏色好 "tiffany"
背景都係喺屋企搵既素材, 種類多又免費~
其實PS都只係識校返光啲, 補返少少瑕疵...同埋加咗啲水印葉~



第二就係呢張
因為啲光校咗好耐先岩自己心水~
上面啲黃色玫瑰色水印係自己set架~靚唔靚先?

每次執相都要開到個mon最光唻執
對眼真係超級攰!



第三就係呢張
因為不經意影少左右邊反而覺得幾好睇



藍色呢條我影到粒水晶好通透! 高興!
背景都係特登搵唻襯返佢架! 靚無?




我自己好鐘意呢對耳環~
不過得一對, 咁靚都係賣咗佢!
我無乜機會戴!


背景都係特登搵~襯唔襯?



而家興灰色
所以都特別鐘意呢兩條手鏈...
而家先知原來自己都幾冧灰色架喎~



我好想知道我影得好唔好?
因為我怕自己太主觀
想手法再成熟啲!


沒有留言:

張貼留言