2010年5月4日 星期二

蚯蚓

今日過得比想像中好
應該係我今朝同個乞兒握手既好報!
其實我當時唔知架...佢喺我右邊出現, 笑容有禮地問我而家係咪08:40
我話你等一陣, 我睇吓...咁我就摷吓個袋睇時間
解答咗之後佢個樣好感激好感激...跟住就伸手話非常唔該我...
咁我當然都伸手過去輕輕握一握啦... 雖然覺得有啲怪
到佢轉身離開時
我先望清楚佢全身的破爛和粟米油頭
同埋咩住個黑色大背囊但係爛到連zip都無, 打開哂
不過佢無臭味又後生
似流浪到香港無哂"水腳"先變成咁~ XD


*****


btw, 上星期落大雨, 我家樓下每5步1蚯蚓
看到不少都被踩死...包括蚯蚓BB...
佢地唔係害蟲, 我唔希望大家係有心踩吧...


外表核突, 但請了解吓佢地既另一面~


(from wiki : 黃䘆 (蚯蚓) 郁動同排泄物可以改良土質,保持泥土嘅透氣性,令泥土保持健康,對農業好重要。)
(生物學家達爾文話黃䘆 (蚯蚓) 係地球上最有價值嘅動物。)


生命有價, 渺小既佢地對植物健康成長有好大功勞架~


http://zh-yue.wikipedia.org/wiki/%E9%BB%83%E4%98%86




我當晚打救咗5條...你地又放過咗幾多條呢?


 


大家要好好保護地球
才有好環境去生活 ^^

請繼續支持環保



沒有留言:

張貼留言