2010年5月18日 星期二

JCI - 來做義工啦~~~


20100515 JCI"Change Maker"

with 傑青 - 鄭家豪 (南棍南拳於世界賽中奪取冠軍)

當晚最重要的講者是馬時亨
大人物講野氣勢真係唔同啲~ XD

我呢啲平凡小蟻民
有機會出席真係好奇怪呀~
雖然我無佢地咁有成就
不過如果可以幫到忙就幫吧~
唔知當晚影響到幾多人去做義工呢???



星期六收工回家恰咗陣...但恰過龍!
乜都無攪過(個樣)...飛的去現場...
勁casual! 好樣衰呀我!
真係要多謝咁多位既包容!



現場, 450+人~ 好多呀...
原來佢地有做宣傳!
整咗張好大既print ad喺尖東站!
話我個樣大過我自己! XD
不過我無時間去睇!!! 我估己經拆咗lu! ><


poly個場好靚~ =w=



是次活動目的主要係希望可以影響多啲人去投身義工活動服務社會
聽落好似好沉悶?


其實做義工一啲都唔老套
而且做完好事心情係會好好好好!
仲可以減壓!
好過去 "圍威喂" 咁空洞啦 ~ ^^


JCI - 香港青年商會
http://www.jcihk.org/

呢個會入面有好多專業人士
佢地有正職之餘, 仲會抽空為香港青年商會出錢出力!
唔好以為佢地好難接近或者難溝通
其實大部份都好幽默, 好好人架~
香港有一班咁有心既人為地球環保、為社會付出真係好感動!!!


沒有留言:

張貼留言