2010年10月23日 星期六

Fiji2010 - Day5&6

move左去Sunrise Lagoon Resort
比前兩間更簡陋
十點後無電!
但最有family感覺!

有日我地好攰唔想出去活動
當地人就話佢地而家去餵豬, 問我地去唔去~
又摘coconut即場開比我地飲同食
又會同你地傾計, 好似朋友咁
最唔捨得係呢度!真係估唔到呀!

所以話呢
包裝得幾好
都唔及"人情"咁好!


一早爬起身睇日出!
超級大風好似打梗八號咁!



不過去左三個島, 啲beach都係唔適合就咁落水
因為近岸好多coral同石
有機會一定要去whitesand beach!
超級靚的!




坐船去左cave
喺入面snorkeling
但要游入去啲洞度, 好黑好靜好恐怖!
嚇死我!



真係黑文文...驚...



呢個灘係三間之中最靚架...




我地好好彩
6日都勁好天
唻之前嗰日同走嗰日都陰天!
岩岩好呀!!!






呢度有三隻狗
其中一隻會帶啲guest去tea house ga...
好鬼醒目!
tea house係要沿岸行十分鐘先到架
佢坐喺你旁邊等你飲完野
見你走佢就會帶路! LOL



呢個staff - Bill 係好active ga!
成日講笑!



人手畫既map
我指嗰度就係sunrise lagoon resort la




lunch



呢個小朋友超級可愛!



跟佢地餵完豬
上咗唻睇日落!




走喇, 好唔捨得走呀!!!
以後去陽光海灘捨fiji其誰呀?! LOL


 


沒有留言:

張貼留言