2011年1月13日 星期四

心痛天災中的澳洲...


東岸水災
把我回憶中的美好沖走

西岸火災
把我未看過的都燒光


這場天災
把無辜的野生動物家園盡毀


好無情呀...


在港看的news不夠詳盡
未知Frazer island的沿岸沙灘變成怎樣?
未知Cape trib近岸的resort有否受到威脅?
還有我和小咩建立永恆深厚感情的Townsville...
好多好多疑問...

我最喜愛的澳大利亞
要振作呀!



2 則留言:

  1. 我個friend都岩岩響個邊返左黎,佢都覺得好唔開心呀~~ 天災人人都唔想,大家要珍惜眼前的一切

    回覆刪除
  2. 我都好吾開心呀!我仲未去玩其他地方架!!,希望澳洲快d振作,我會係度同佢一齊努力既!!

    回覆刪除