2011年1月27日 星期四

人渣。垃圾!

我要我的生活乾乾淨淨
對某些無價值的人和事一直無視
但今天卻赫然發現自己的全名出現在某2件垃圾人facebook的wall上
用來開玩笑

底線被越過了

啲人做完啲唔見得光的事
還厚顏無恥公開舊件重提
不尊重人亦不尊重自己!


都己經三年了
為何還要如此幼稚?


我點解會曾經認識如此人渣的垃圾?!


 


現在是你們負我
沒有事我需要隱瞞
我絕對可以公開你們的所作所謂!

但怨怨相報何時了?|
我明白無視比報仇更能令自己安寧

但你們偏偏要自找?!


9 則留言:

  1. 速戰速決回復平靜

    回覆刪除
  2. 保重,唔好俾D垃圾人影嚮妳啦,唔值呀!

    回覆刪除
  3. 無需理呢d人啦!!最緊要係你覺得個心舒服咪ok囉!!
    提早祝你新年快樂、健健康康、發個新年財、恭喜恭喜!!

    回覆刪除
  4. 放下心自在,,

    回覆刪除
  5. 世上總有這些人,你也可藉著這機會學習另類人際關係吧﹗支持你﹗

    回覆刪除
  6. 清者自清,無需為了網魂而氣憤,影響了身體更不值得。
    TAKE CARE...

    回覆刪除
  7. 本來無一物,世事一切除去吧!

    回覆刪除
  8. 我知有個朋友比佢所謂朋友用了佢D私人資料話幫我朋友開facebook, 然後醜化佢,都好慘下,呢個世界係有D玩人不利已嘅人,係好白D.

    回覆刪除