2011年10月4日 星期二

對生命感無奈

食左藥己經2個月
食埋今個月就可以照CT

雖然呢2個月根據 XRAY
係無進展
不過唔大都叫做有用...


呢啲藥始終都係毒藥
真係好驚佢無用之餘
又令到我啲細胞產生抗藥性
到時想打低佢又難上加難...

真心覺得條路愈行愈短...
唯有盡力拉闊...拉闊~!


 


 


今日屯門醫院醫死13歲小朋友單新聞
當我聽到一些消息後
一個乖巧活潑的小朋友因接受一個無必要既風險手術而過身
我真係覺得好心酸
亦覺得萬般無奈!

醫生, 請你地尊重生命!
活著係不容易! 豈容你地亂咁舞!
今日種因,明天受果!
垃圾!


35 則留言:

  1. First of all, keep fighting and do not give up any hope! I do not think I can ever understand how you feel right now, but I sincerely feel for you. I look forward to seeing a lot more pictures and stories of you here so please stay strong and courageous. I will remind myself to pray for you whenever I have some spare moments.
    Pertaining to many sloppy medical service professionals of the public health care system in Hong Kong, they are indeed an eye sore, and I can never understand why the compliance is so slack after the Brits left in 1997. You hear all these personal errors and mistakes nurses and medical doctors alike make day in and day out, often and far from rare, causing additional pain and suffering to patients, not to mention death. I wonder why Hong Kong has become such a city of dismay in almost all aspects for the lives of her ant citizens.

    回覆刪除
  2. 小琳加油 !  和妳分享兩句歌詞 : 雄心壯志不須理會逆境多少 人間有路向任我闖天地 !  (from "悟")

    回覆刪除
  3. 十三歲小朋友新聞的確令人心酸,咁就冇左命,唉!

    回覆刪除
  4. Don't know what to say, but don't give up. Keep on going and there always a hope ahead. Best wishes :)

    回覆刪除
  5. 在此小妹都為你加油 , 個BLOG 好靚 ,相信你花了很多時間去整理 , 我好姐妹剛開始漫畫分享之旅 , 因她用新的YAHOO BLOG 未能在舊YAHOO BLOG 留言 ,我當然幫下她手 !! 歡迎各位有時間去參觀 !! http://blog.yahoo.com/warmcomic http://www.facebook.com/pages/%E6%BA%AB%E6%97%A5%E7%B9%AA/255953564443351?skip_nax_wizard=true

    回覆刪除
  6. 小琳不要灰心,努力加油,很多人在默默地祝福妳,希望很快可以聽到妳的好消息!

    回覆刪除
  7. 加油呀!! 好耐冇聽你提過病情進展, 心都希望冇消息即係好消息, 記住唔好灰心, 要以樂觀的心情去面對呀!! May GOD bless you ~ ^^

    回覆刪除
  8. Hi 小琳,
    聽到呢個消息,真的很心痛。但最緊要唔好灰心,希望在明天呀。
     

    回覆刪除
  9. hey ~ siu lam ~ keep it up !!!! u life is not short !!!!! i already been though alot of thing and u win !!!! ur life already more meaningful than many other ppl !!! ppl always said, and i remember u kind of said that b4 !!! smile and laugh is best medicine in the world !!!! be positive is what u teach us !!! 

    回覆刪除
  10. add oil, Siu lam ~~
    努力, 不要放棄.....
    腫瘤沒長大已經是好徵兆....
    而且藥的種類也多.... 可以再試試....
    也有其他如射頻消融, 內放射消融, 冷凍手術等新方法....
    與你的醫生好好溝通 ~~
    雖然西醫未必同意, 但我覺得中藥輔助是可以試的...
    因為如你所言, 西藥是毒性的...
    中藥可以輔助, 強化身體, 令化療的傷害減低...
    何況好多資料都顯示中藥對治癌有很好的幫助,
    而且好多西醫也認同中藥的功用 ~~

    回覆刪除
  11. 你一定要努力啊....
    千萬不要放棄 !!!
    我們都會為你禱告 ~~

    回覆刪除
  12. 加油努力, 給你無限祝福!

    回覆刪除
  13. 同你打氣加油, 信心好重要!!!

    回覆刪除
  14. 唔好放棄, 唔好亂諗嘢...不過,我相你你唔會....加油 !
     
     

    回覆刪除
  15. 我都覺得好無奈,2009年做醫學研究食左一年標靶藥
    停藥一年多,依家藥廠話隻藥對乳癌作用不大
    要我重新再打18支標靶針.......
    都唔知邊度搵條好既血管落藥

    回覆刪除
  16. PRAY FOR U , SIU LAM~~~ ADD OIL~

    回覆刪除
  17. WISH YOU STAYING HAPPY EVERYDAY!! ADD OIL!!

    回覆刪除
  18. 加油呀 ! 大家都支持你,你都要支持住呀 !

    回覆刪除
  19. 加油 ! 支持住呀 !

    回覆刪除
  20. 其實您有無看過我個回應架, 我好擔心您架, 您信我啦

    回覆刪除
  21. 我想知SAMMY係咪走左?

    回覆刪除
  22. 注意到你既事已经有几年,偶然都会睇吓你既Blog,要加油啊,我哋会一路陪住你~

    回覆刪除
  23. Hi 小琳,
    好開心又見到妳update, 雖然今次唔係咩好消息, 不過最緊要唔係壞消息 ~
    其實今次想介紹一隻supplement 俾妳, 雖然佢唔係咩仙丹, 但係佢做晒1,2,3期臨床測試, 証明可以提升癌症病人喺放化療時既免疫力, GMP 藥廠出, 香港有中成藥註冊, 廿幾年歷史, 妳一定唔係白老鼠, 希望對妳有幫助啦~
    http://www.sealand-hk.com/
    http://www.yunzhi-psp.com/index.php
    P.S. 呢場仗, 有好多人喺度支持妳架, 一定要打贏呀 !!!!

    回覆刪除
  24. 雖然不是常來到妳的網誌瀏覽 .. 可能亦不認識對方 ... 但最近看了報導有關妳的消息 .. 希望藉著此處給妳一點支持 ..
    請原諒我不擅修飾言詞 .. 亦希望妳見諒沒有花言巧語 ... 還有體諒沒有那些 html 源碼 ... 請接受我簡單的鼓勵 ............ 加油!!加油!!加油!!

    回覆刪除
  25. 病人的無奈有時只有自己才能明白, 面對很多疾病, 醫生也是摸石頭過河, 更多頑疾, 醫生都是束手無策, 好的醫生會給病人多些鼓勵和安慰吧。 病人無奈後, 傷心後,還是要面對現實。 樂觀的面對是唯一我們還能做到的。 你要加油啊, 與病共舞, 不要讓它嚇到勇敢的你。

    回覆刪除
  26. 沒錯,想活著真是不容易,我同樣是有腫瘤,已在八月做手術,現在筋膜纖維化,沒有得醫治,影響到耳朶,現在每星期都要做拆筋,希望惡化減慢,我就好像作家"杏林子"一樣,只有痛到死的一天,"杏林子"真是很不幸,最後被人殺死,我希望可以去到生命的盡頭,正如你所說,日子好像越來越拉得近,我不想那麼快到盡頭,雖然現在每天都在痛中渡過,但我仍希望生存得久些,每天想做自己想做的事情,小琳,加油!不要放棄,我會支持你.

    回覆刪除
  27. 小琳不要灰心,努力加油,!never give up

    回覆刪除
  28. 小琳加油 ! 不要灰心....

    回覆刪除
  29. Dear siu lam, you may not know who am i. But i always visit your blog and see how are you getting on. Just want to let you know that I am one of your supporter and Jia You!! Don't give up and take care.

    回覆刪除
  30. 真正的强者,不是没有眼淚的人,而是含着眼淚奔跑的人。

    回覆刪除
  31. 加油吧,祝你早日康復....

    回覆刪除
  32. 每個人的命運(個天)一早以安排了,不要氣餒和灰心,努力一定會有好的回報,希望妳會相信,妳的努力是會有得著.

    回覆刪除
  33. 每個人都有對生命感無奈嘅時間,我有、妳有、台灣自小日日全身痛嘅杏林子有、香港寫海闊天空嘅子䳱有、澳洲寫 life without limit 自出生無手無腳嘅Vujicic Nick有、即使Apple 嘅Steve Jobs 一樣有對生命感到無奈嘅時候,但佢地嘅生命影響地球上其他無數嘅生命、令人活得更積極更豐盛,呢個至係生命嘅意義

    回覆刪除