2011年11月3日 星期四

照完CT, 開始食中藥


呢排開始食中藥粉, 1日食4次
我另外有隻supplement又係開粉唻食, 1日3次
淨係飲水都飲到飽
食得太多, 次次食親都想反胃, 食完就胃痛
媽咪見我食緊嗰時就笑笑口話

"你前世一定係食得太多好野, 今世要食咁多呢啲"

但我聽完個感覺係...媽媽個心好似酸酸地....

21 則留言:

  1. Saw your interview by TVB last week on TV in Toronto and thought of you occasionally. I am glad you just posted this so that we all know you are still alive and kicking. I do not think I can ever understand how you feel right now, but I do pray that you have the courage and strength to keep fighting this battle of yours. Please update more often.

    回覆刪除
  2. 每天都靜悄悄到來看一下,沒有看到新網誌,心情是失落,忐忑,戚然,無奈。 唯有用「no news is good news」來安慰一下自己。 兩年前萬聖節,我乘郵輪橫渡英倫海峽,我看到你的網誌,知道你和朋友到海洋公園 玩。那時海峽風浪很大,郵船像過山車似的衝鋒前行,我知道無論風浪有多大,也不 及你所經歴之千萬份之一。轉瞬間,己過了兩年,但風未停,浪未止,你還需奮勇向 前啊!
    [版主回覆11/04/2011 21:16:39]karce,我check返以前你留比我啲msg我先confirm呢個係你~因為你換左相! 我以為係另一個人呀!你張相好靚女呀! =D

    回覆刪除
  3. 希望妳藥到病除 !

    回覆刪除
  4. 小琳, 衷心祝福妳!!

    回覆刪除
  5. 小琳,加油,加油,加油,加油呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=kZdFC5s-eLY

    回覆刪除
  6. 之前妳個BLOG關了很擔心妳.好彩睇電視又見到妳才放心,妳要好好保重身體!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 可能雅虎香港覺得 BLOG, 這個功能已經沒有以前那麼受歡迎, 就變成其中一個目錄. 所以有段時間都沒有來看你. 用笑話來掩飾對你的關心, 我想她都會係一個堅強的人, 希望她個女 (你) 都會一樣.

    回覆刪除
  8. 小琳, 希望妳藥到病除 ! 衷心祝福妳!!

    回覆刪除
  9. 會唔會親自煲中藥好過食中藥粉, 小琳...
    [版主回覆11/07/2011 18:49:47]因為個中醫係appledaily介紹, 佢係開藥粉, 咪試下囉~ =)

    回覆刪除
  10. 你試下把藥粉自制成膠囊來食會好d,我初初食顧小培果d supplement粉就係太難頂,所以在顧小培果度買左套架生黎自制丸仔來吞服,舒服好多。你睇下幫唔幫到啦!

    回覆刪除
  11. 果d藥粉沖劑,我化療時食到怕,惟有跟自己說苦口良藥!預祝報告靚靚仔仔!

    回覆刪除
  12. 希望妳可打贏呢場杖,支持妳!

    回覆刪除
  13. 一定要有信心!加油,希望 CT報告有好消息啦!

    回覆刪除
  14. 我同你一樣,都係用緊中葯治療,食到我都好唔想食,係咁成日飲水,每日拿著一個大大又重的背袋出街,裏面全部都係止痛葯,好煩呀,好想輕鬆啲行街,做自己想做既野,你最近點呀,唔多見你寫blog,可以的話,寫多啲你既近況,讓我不用擔心.
    你的戰友.

    回覆刪除
  15. 睇到最後一句時,我d眼淚差d湧出唻...........身為一個媽媽,我好明白哩種講唔出口既痛,就算只係打防疫針,我個心都痛到不得了。

    回覆刪除
  16. 無論情況有多嚴重,你都要繼續努力地撐下去,因為最難過的情況你都撐到,所以日後既日子都要努力喔…加油呢!!

    回覆刪除
  17. 小琳~~加油呀~~活著便精彩~~~ 等妳再出書 ^^

    回覆刪除
  18. Hey-

    I have same case as you are. While taking both herb and chemo treatment, I'm still working. keep spirit!

    Vincent

    回覆刪除
  19. 癌患救星~~「憂遁草」:-
    http://tw.myblog.yahoo.com/flyawaymama-2008/article?mid=27171&sc=1

    回覆刪除
  20. hello,小琳你好!我来自马来西亚。你的勇敢与乐观精神,真是值得我们学习。不知你的身体近况如何了?我的建议是你不妨试试用营养来调理身体。我周遭的人试过,都很有疗效。

    我的hotmail: wanyan.g@hotmail.com

    回覆刪除