2011年12月7日 星期三

Merry Xmas*

多謝Karce! 暖笠笠聖誕~*


13 則留言:

  1. 噤快就有聖誕禮物,真好

    回覆刪除
  2. 預早說句, 祝你聖誕快樂!

    回覆刪除
  3. 真開心,未到boxing day 已經有禮物拆。但其實這是什麼呢?

    回覆刪除
  4. 見到你有post上blog,已經好安心...

    回覆刪除
  5. 我未試過收聖誔禮物,連生日禮物都無,還有個半星期就係我生日,都係自己過啦.

    回覆刪除
  6. 好似係<毛被>黎WO~~~呢個星期一定好暖LA~個心仲暖TIM,因為咁快就收到Xmas Gift。。。有D咁既朋友真係好,好有心~~祝妳早日康復~
    我呢幾幾個月都係受到腫瘤既折磨,做左兩次大手術(total32個鐘)都係清唔晒,而家做緊電療(28次)~~希望全世界既人都唔會病就好啦~!!

    回覆刪除
  7. 你好,我係你"喂!你仲未死o架"O既讀者. 我想跟你交朋友呀...看後很感動啊!
    我叫"Kiki"呀!!! 記住我O咼!!!!

    回覆刪除
  8. 小琳 , 妳好嗎? 聖誕快樂!

    回覆刪除