2011年12月26日 星期一

特別的聖誕


12月24日
分別和家人及朋友們一起慶祝

12月25日的早上
窒息把我驚醒
不能呼吸的漫長10秒
而又不知道還有沒有下一個10秒時...
第一時間想起睡在隔離房的父

我想衝出房, 但理性叫我要冷靜
拼了命去吸氣.......

終於可以透氣...
再次感到死裡逃生
坐在床上, 冷靜後, 去想想快樂的事...
便憶起這一個雖然因吃標杷藥後爛口
而令我每一餐都只可吃少量薯蓉果腹

但又成為我生命中很不可思議的旅程。
雖然很餓, 差點中暑, 但我快樂, 也很愛這次經歷
無論多苦, 也要努力找回笑容
正如我這人生一樣。

Merry Xmas...*

45 則留言:

  1. Merry X'mas, and wish you well!! All the best ;p

    回覆刪除
  2. Dear Siu lam,
    I've read your blog for a long time. This x'mas is the worst one for me as I've just done an operation for breast cancer. I feel very worried for the coming treatment. Can u give me some encouragement?
    [版主回覆12/27/2011 14:42:34]只要視作為一個經歷, 及多留意身邊跟你一樣甚至比你更嚴重的病人, 大家也在努力時, 你便不會太難過~ =)

    回覆刪除
  3. 感謝主讓你平安渡過聖誕, 雖然還有很多考驗等著你. 只要能快樂過每一天便無憾, 讓愉快與你同在..

    回覆刪除
  4. Thanks for your support. We both have to add oil. U've to take care of yourself. Hope everyday is better than yesterday.

    回覆刪除
  5. Dear friends please read grace blog inside have many articles about cancer treatments and
    books from great Dr. and people talking about cancer.

    grace127 的網誌: main page is ::http://blog.udn.com/grace127/article

    http://blog.udn.com/grace127/5931975#ixzz1gcOfYx4i

    hope all friends here can spend some time to read it.

    回覆刪除
  6. 小琳Merry Christmas and Happy Year 2012@_@

    回覆刪除
  7. 小琳, 很喜歡和欣賞你的見解, 這正是我們做人應有的態度. 很想俾個like你. :)

    回覆刪除
  8. Hi 小琳,
    看完後有少許心痛,唔明白點解上天會給你這麼大的考驗。身邊有很多人不愛惜生命的人往往可以長命百歲,但我們想生存卻這麼難....大家一起努力吧!

    回覆刪除
  9. 好喜歡妳那句,無論多苦,也要努力找回笑容,小琳,妳要加油

    回覆刪除
  10. 小琳加油~^^
    我的朋友好崇拜妳的~^^

    回覆刪除
  11. 大家都要努力,有時我都會咁樣,現在更導致我耳鳴.
    [版主回覆12/31/2011 23:38:27]我前2日搭完lift上屋企都耳鳴咗成晚! 第一次係咁, 唔知點解, 可唔可以解釋吓比我知呀? 因為我一月先覆診見醫生~ =D

    回覆刪除
  12. 三元風水些子學會_張法榮2012年1月1日 凌晨2:08

    人生一定有希望.要有信心.

    回覆刪除
  13. 小琳新年快樂 !
    [北極光回覆01/01/2012 03:16:00]怎麼 timestamp 會是 6:04pm ?? 現在 Yahoo Blog 的 timezone 是 HK time - 9. 歐洲時間 ?

    回覆刪除
  14. 有機會係瘤既影響,我就三樣都有,有瘤,筋收縮,筋膜纖維化,所以影響到我耳鳴及耳痛,耳鳴亦會有機會係鼻煙癌,我照過鼻煙係無腫瘤係裏面,你最好用內窥鏡照下鼻煙,睇下裏面既情況,耳水不平行亦會導致耳鳴,因為耳鳴真係有好多原因,現在我個人全日站立也不可以,因壓著神經線,左腳站立不穩,而且會出現呼吸困難,若你有消息,告知我,大家不用互相擔心,雖然係無得醫,但仍要努力,要撐下去.

    回覆刪除
  15. 年初四咁既樣2012年1月1日 晚上11:42

    小琳,加油呀,將你既小宇宙推向最高境界吧~~~~~~~~~

    回覆刪除
  16. 小琳~我之前係電視到看食 芋頭 對 生病的身體好好的. 電視到做有個切到剩番3/1胃的病人.原本咩都食唔到.但後尾有人介紹食 芋頭 因為 芋頭好容易消化吸收..希望你快D真正好番..真心祝福
    [版主回覆01/04/2012 23:37:18]真係未聽過呢~一定會試試!

    回覆刪除
  17. Love your smile, always.

    回覆刪除
  18. http://www.healthsmart.com.hk/article/issues/I093580.aspx 我上網查了 見到 而芋頭所含澱粉質消化率可達 98.8%,相對其他澱粉質食物會較易吸收、消化,能有效轉化為能量 不過又有一D網話胃唔好.都唔可以食太多..小琳如果可以你可以問下營養師..>.<

    回覆刪除
  19. 加油,每一日都要加油!!!只諗開心既事,就會好易過每一日!

    回覆刪除
  20. 無論多苦, 也要努力找回笑容 <---非常同意. 我也在努力中.

    回覆刪除
  21. 努力吧,祝你新一年健康愉快....

    回覆刪除
  22. Hi 小琳, 我見到有個活動好岩妳參加架, 佢地搵左d 癌症病人/康復者透過繪畫形式去表達各種難忘回憶同感受, 免費架, 我諗妳一定可以將妳既快樂積極人生觀感染身邊既人 ^^ 加油呀 !!

    回覆刪除
  23. 亲爱的小琳,根据您目前的情况,小弟有以下切实可行的建议,同时也供其他有需要的朋友参考。
    1. 到新界八乡找郑锦中师傅或他的弟子冯师傅学习气功,电话:94872261,据说郑师傅只帮助癌症患者,费用全免! 郑师傅以前曾经协助患上乳癌的范徐丽泰,这个电话是我2008年的时候因为一亲友患癌而从范太那里打听得来的,您一定要试试看!曾经有个患上末期膀胱癌的老伯也是凭借郑师傅的指导和鼓励而得以活下来。

    2. 到广东省汕尾市城区天佳街12号找国内著名中医师‘赖荣勋’,据说他的激光疗法颇有成效,至少能缓和病情,而且收费廉宜。电话/传真:(0660)3326815
    Mobile:13509068215
    3。很高兴认识您,祝您身体健康!
    [助人为乐回覆01/09/2012 23:59:46]为免混乱,赖荣勋医师的手机号是13509068215

    回覆刪除
  24. 生命影響生命,妳堅毅勇敢嘅生命影響住無數嘅人,祝妳早日康復^^

    回覆刪除
  25. 了不起, take care

    回覆刪除
  26. Good luck, good health and good night...

    回覆刪除
  27. HIHI其實我同你一樣都係外表好健康(無人會知我有病),同樣好年青(HEHE不過我大過你,我30 YEARS了)上年第1次發現肺癌,切左右邊肺葉,一年後既我又再反發,仲要上左腦,割左個癅,醫生話我得1年命,因為已經擴散左屬第4期但我唔信命運,我依家睇緊中醫同食緊標靶藥,亦搵緊氣功,如果你都想學,記得學郭林氣功,真係好多例子係成功抗到癌,同埋記得食多些蓄著,奇異果,這2樣係我日日必食架,我唔係宣傳什麼,只係想大家亙勉之!有好多例子係可以與癌共存30,其至40年,我地一定要朝住這個方向邁進,齊齊努力呀!!!我地一定做到
    [Fanny回覆01/28/2012 20:16:46]多謝你既謝你既鼓勵呀^^
    [Sorpor回覆01/27/2012 04:01:54]Fanny 加油唔好放棄

    回覆刪除
  28. 醫療科學及神跡在重病中 , 可以一起相信 , 法國露德有一個聖母瑪利亞泉 , 很多人浸過泉水及飲了泉水後 , 便治好了大病 , 當然打針吃藥也需要 . 到法國可以當作旅行散心 .

    回覆刪除
  29. 小琳,真的很喜歡你的個性,很愛看你的笑容。
    努力,加油呀!

    回覆刪除
  30. 小琳,我同你拜过早年啦,祝你龍年龍精虎猛,萬事如意!
    家在北欧的 karce敬上

    回覆刪除
  31. 恭喜發財
    身體健康
    出入平安
    順順利利
    山行健步

    回覆刪除
  32. 新年快樂...



    平安

    回覆刪除
  33. 新的一年開啟新的希望,
    新的空白承載新的夢想,
    願你抱著平安,擁著健康,
    揣著幸福,帶著吉祥,
    收獲一個碩果累累的來年,祝新春愉快!

    回覆刪除
  34. 恭喜發財,祝妳一切都順順利利,出入平安!
    天氣好凍AR,記住著多D衫唔好凍親AR!
    我都同妳一樣,我都親身體驗到病係幾可怕,但我都努力去面對!因為我上年去完澳洲後發現自己個腦生了一個6CM既瘤,做了兩次大手術(兩次加埋都成32個鐘),但係都清除唔晒,之後做了28次既電療,1月頭完成了!我都希望可以完全好返!我想妳都一樣AR!因為我好耐之前已經睇妳個BLOG同埋妳出了一本書我都有睇呀!我覺得妳係一個好堅強好樂觀既女仔,我晌度祝妳早日康復,完全痊癒,身體健康,開開心心!!小D病毒就好了~

    回覆刪除
  35. 好耐没有你的消息了,昨日大年初一於報紙見到你, 精神不錯, 算係一個好消息吧! 祝你新一年開開心心, 健健康康, 疾病遠離我!

    回覆刪除
  36. SiuLam, what's up? Wish you "龍馬精神"!

    回覆刪除
  37. 政府既新政策有冇幫到妳買藥既費用呀?>?

    回覆刪除
  38. 希望妳可以快點痊癒~~~我都係努力中既病人~

    回覆刪除
  39. Happy Valentine's Day !

    回覆刪除
  40. 努力,為生命奮鬥!!! :)

    回覆刪除