2012年2月15日 星期三

Wyman Concert YY

今個星期都被wyman的演唱會洗腦
我去了看星期日12/2那一場
很lucky可以欣賞到swing, shine, justin, juno呢幾位我好想睇但又從未睇過的現場演繹
昨晚完滿結束, 雖然尾場更值得看
但我認為自己看的那場是第二場好看的...呵呵

呢個演唱會令我聽返好多舊歌
諗返起好多事
好希望快啲開part II...

祝大家情人節快樂 =D




5 則留言:

  1. 看到你的博文更新,有精神看演唱會,真替你高興。加油!

    回覆刪除
  2. glad to see you again, keep going, let your fans know how is the medication affecting you,
    have improvement or not so your fans will be feel safe for you and all fans on the blog.
    thanks

    回覆刪除
  3. 我走寶了,鳴呀~~
    [版主回覆02/16/2012 23:28:36]你都鍾意cantonpop?

    回覆刪除
  4. 我也喜歡看廣東電影,多年前重看「這個夏天有異性」我媽媽和妹妹一眼就認出你呢

    回覆刪除
  5. http://blog.qooza.hk/kaco1334 ^V^

    回覆刪除