2012年7月11日 星期三

CT SCAN真相


某期TIMES的報導

http://www.time.com/time/health/article/0,8599,1818520,00.html

照一次CT SCAN = 每日一包煙, 食足19年
亦 = 照咗幾百次 x ray

我照咗10+次...啲醫生嗰時仲話幅射量好微...
我個肺攪到愈來愈差都係因為你地!
西醫真係信唔過!
大家無咩急事就真係唔好照!!!

賠返個肺比我呀!!!

18 則留言:

  1. all scans(PET, CT, MRI )are the same, they create cancer after you take the scan, because they kill all the good cells in your body and the cancer cell is happy to live in your body, why not try Dr. Budwig Diet to kill all cancer and keep you healthy. cause it's simple and use natural food to make you healthy.
    [kristy回覆07/11/2012 11:34:32]MRI does not involve radiation

    回覆刪除
  2. 太好la~~你up blog la~~~近況好嗎~~身體有冇好番好多? 好擔心你呀~blog友~

    回覆刪除
  3. 睇西醫真係好多後遺症,惟有用中醫食療補番身體了。

    回覆刪除
  4. 所以有時醫生講既, 自己都要諗一諗......

    回覆刪除
  5. 好高興再次見到你update blog,衷心祝福你可以一天比天健康。
    有時真的好矛盾,想更清楚知道病情,明知有害都不得不繼續去照。

    回覆刪除
  6. 我上周才照完肺之CT scan,其實照咗又驚睇報告,唔照又唔知身體情況,真的好矛盾。但見到你仍 update 最新消息都係一件開心既事呀!!

    回覆刪除
  7. 白花蛇舌草 和 半枝莲 , "半枝蓮" 歸入肺經 , 份量可以多點 . 試參考以下網頁 .

    http://www.tianya.cn/techforum/content/100/1/648775.shtml

    回覆刪除
  8. 民間偏方 : 白花蛇舌草 + 半枝莲 (建議加上羅漢果 , 有潤肺止乾咳作用) .

    回覆刪除
  9. 我都係,同你一樣,照到依家腎都有瘤,仲有脊髓裏面都有,仲生長到半條腰咁長,我都唔知點醫,呢半年成日都係全身咁照,每次照親都成兩個半鐘,全程唔可以郁,中途無得停,都唔知吸收左幾多.

    回覆刪除
  10. 哎, 我星期五先照完呀

    回覆刪除
  11. 小琳你好

    我叫阿儀啊,一直有看你的blog,對你對人生的積極感到很佩服!
    相信你的故事一定感動了不少人

    我是香港撒瑪利亞防止自殺會的社工,一直做生命教育時都會提到你的故事 (希望你不會介意),想著想著,希望能與你取得聯絡,好讓有機會的時候,能邀請你到來活動中作親身分享。你的分享必定對參加者有著極大的影響和反思人生的意義。這想必也是小琳你希望推廣的訊息吧?

    我的聯絡是6157 3674. 不知道你可否致電給我又或留下你的聯絡號碼?給你我會的網址,好讓你更了解我們的工作:www.sbhk.org.hk
    期盼收到你的回覆 祝每天過得開心 :)
    [wingyee回覆08/11/2012 23:59:09]唔緊要 謝謝你的回覆 祝身體健康 :)
    [版主回覆08/11/2012 22:27:56]唔好意思, 我都想幫手, 不過我一講野就氣喘同咳, 所以幫唔到你 =( sorry

    回覆刪除
  12. 努力加油,小琳!

    回覆刪除
  13. 我好贊成你所講西醫真係信唔過,郁d就話照這照那!

    回覆刪除
  14. 小琳,主在看顧妳,珍重‧

    回覆刪除
  15. 好嗎?祝早日康復!

    回覆刪除
  16. 小琳 ! 而家呢度少左垃圾廣告喎 真係好喇.
    樣樣都加油 !!

    回覆刪除