2012年5月30日 星期三

花...好靚的花~

我最喜歡的花花, 唔知乜名




好似芭蕾舞裙的花花~








難得一見, 咁靚既仙人掌花...



最後...可愛飛鵝~

23 則留言:

  1. -小琳-
    夏天花草都生得特別繽紛燦爛,到處充滿生機,
    夏天已到,希望帶給妳正能量.....好好享受這個夏季.......

    回覆刪除
  2. 花!真係好靚!

    花!為何如此美麗呢?
    http://blog.yahoo.com/yy_tung318/articles/86884/category/%E6%95%99%E6%88%91%E5%A6%82%E4%BD%95%E4%B8%8D%E4%BF%A1%E7%A5%82

    努力!

    回覆刪除
  3. 原來仙人掌花那麼美艷動人。野草的花朵雖然渺小,但細心觀看也很獨特漂亮。

    回覆刪除
  4. 好靚呀,喺邊度影?
    [版主回覆06/15/2012 00:09:38]喺大阪花博入面個溫室影的

    回覆刪除
  5. 好靚呀!我都係第一次見咁靚的仙人掌花呀!多謝分享。

    回覆刪除
  6. 今年夏天你沒打算出埠玩嗎?那年你到沙巴浮潛,我後來也和朋友去了,那年你到台中自駕住民宿,我就只敢揸車唔敢住民宿,又那年你去日本睇1:1 gundam..........揾到架老爺福士van仔,我就揾唔到........今年你在本埠揾到的咁靚嘅花花,我回港后一定第一時間去搵靚花花。
    [版主回覆06/15/2012 00:09:13]如果掉返轉, 你去完邊度, 我又跟去邊度就仲好...你去過的地方比我多好多呢! =P
    ps, d 花喺日本影架~ 我去咗幾日大阪~

    回覆刪除
  7. 的花同飛鵝都好靚

    回覆刪除
  8. 好美麗的芭蕾舞裙花花

    回覆刪除
  9. 小琳,昨天無意中看到你既BLOG,馬上便去買了你的書,你既生命真係一個感人既故事,請好好加油,努力活下去!!! The best is yet to come~~~~
    BTW, 身體最近好嗎? 我想答案一定是好好,是不是呢~~ >.<
    [版主回覆06/15/2012 00:07:13]呵呵~多謝支持~
    身體說不上一個"好"字~ 但"還可以~" 哈哈!
    病可以帶走人, 意外也可以帶走人
    沒有分別~ 最有分別是你如何面對
    每日開開心心就"好"!

    回覆刪除
  10. 前幾星期,打開報紙,見到有關器官捐贈的報導。回憶起幾年前我已經「想」去check下自己的「骨髓」幫唔幫到別人,前日自己的起心肝去紅十字會固定捐血站捐血和抽左血液樣本去check下自己的「骨髓」。原來手續仲簡單過捐血,開頭以為好復雜(我同幫我吉手指驗血的護士,佢給我一份Form填,真係好簡單)。但護士話我的靜脈血管很幼,最好抽血前一小時飲三至四杯水,迫粗條血管。(仲要記住食左野先去,拉高血糖)。所以想借小琳個Blog分享下,鼓勵多D有心人(尤其是「小琳的支持者」同週邊的朋友)去幫有需要既人。(器官捐贈多數都要人走了,才可以做。但捐「骨髓」現在的可以我去做,感謝主)

    http://www5.ha.org.hk/rcbts/template?series=44&article=189

    (P.S.小琳,唔好意思呀,借左妳個Blog黎賣廣告,我有D唔好意思, Sorry ar。另外,我好認同妳的「每日開開心心就"好"!」)

    小琳 , add oil, 主賜平安


    =)
    一個小琳的支持者

    回覆刪除
  11. 小琳, 妳影的花好靚呀!
    充滿陽光氣息, 像妳的心一樣, 天天積極努力生活。
    身體怎麼了?

    回覆刪除
  12. 大家都是同路人,妳的經歷比我多,妳不要放棄.努力,加油.

    回覆刪除
  13. 小琳,生日快樂,身體健康!(Hong Kong Time 02.07.2012 00:02)
    [版主回覆07/02/2012 22:21:24]我收到你送的花呀!好驚喜! 多謝你呀! 你真係好有心~ 我阿媽都好開心呀! 哈哈!

    回覆刪除
  14. 小琳好開心見到你又寫 blog...花好靚

    回覆刪除
  15. 不用客氣,很高興你媽咪都開心。祝你們府上各位日日開心,天天快樂!

    回覆刪除
  16. 小琳,這是我在21.09.2011寫的網誌,你看過嗎? http://blog.yahoo.com/_R2NBY4JSFJNQVXICJIGR2SVDA4/articles/54202/index

    回覆刪除
  17. 是你影的嗎?好靚的花!

    回覆刪除
  18. 真的是好靚的花!

    回覆刪除
  19. 這輯相靚到不得了!

    回覆刪除
  20. 左右兩邊的相中人是你嗎?看來很健康!每個人都有健康和不太健康的一面,好自然。

    回覆刪除
  21. 路過便看到這麼美麗的花兒,真舒服!

    回覆刪除
  22. 大自然背後造物主的奇妙

    回覆刪除