2010年6月7日 星期一

蘇屋村 2


做自己喜歡做的事
永遠都不言累



走遍16層共200多個單位



喜歡自己真心笑的樣子



這天瘋狂玩足8小時!



知道身邊會有很多人話我哋無聊
那只是因為你的眼界太窄
多作嘗試,找出自己最喜愛的...

這天才發現,手上的G9原來不及"這個活動"重要
手弄了,去碰
它撞牆了,不管
但功能不損
它完全地變成我的戰友了! hahaha




純粹愛這個牌代表著的時代,跟無綫無關




愛這個紋,這個間板



戰利品




看日落
再等天黑




讓我朝思暮想的高層單邊洋台



希望發夢可以夢吓自己住喺呢度個感覺...



摸黑落樓真係好刺激!


18 則留言:

  1. 講得岩....相反if你好精神都好la,但果樣野你唔想做的話,你點都係冇心情去做or會話攰呢!!!

    回覆刪除
  2. 我睇見呢張相好驚,蘚屋村好像一個小小城寨,萬家燈火,和睦共存, 老街坊手望相助,但城外那些狂派變型金剛式高樓怪物,正漸漸迫近, 終有一天吞逝了這個集體回憶。蘚屋村 - 愛得太遲!

    回覆刪除
  3. 今年去左 坪洲, 竟然在一個休憩的地方, 望見地下一個好熟悉的圖案,  是一個用來玩跳飛機, 裏內有1-9 個數字在內, 還勾起我不少回憶. 但可惜我不可再回去那裡, 因為已改建了. 

    回覆刪除
  4. 嚐。回味   全港唯一之美食與歷史回憶結合書籍 !

    回覆刪除
  5. 可以自出自入咩???
    我都好喜歡影相架

    回覆刪除
  6. 影得好令啊!!

    回覆刪除
  7. 歡迎你來到蘇屋村影相呀!!
    我是最後一批搬既居民呀!!
    如果你再有興趣來蘇屋村影相找我啦!!
    這些相影得好靚呀!!
    我好鐘意第一張個景呀!!
    [版主回覆06/08/2010 17:13:00]唔見你個blog有影蘇屋村geh?

    回覆刪除
  8. 我都好想去影, 請問你會再去嗎? (其實我睇你個blog都睇左好耐了)~

    回覆刪除
  9. 你會再去嗎? 我都想去, 係咪已經唔比人入? 你地係偷偷地潛入去?
     

    回覆刪除
  10. 你會再去嗎? 係咪已經唔比人入? 你地係偷偷地潛入去?
    [版主回覆06/08/2010 17:13:00]應該唔會再去了~ ^^ 你可以自己去睇吓~

    回覆刪除
  11. 哈........哈,因為我懶無update到個blog囉!!
    我呢幾日update返d蘇屋村相上去先..........

    回覆刪除
  12. 點解可以入到去既??以前同ive就係蘇屋村返學咖,,
    雖然只得1年,,但感覺好正,,

    回覆刪除
  13. 我細個果時都成日係個度玩架~~

    回覆刪除
  14. 咁多袋既,妳地去過夜啊@"@?
    去舊屋村真係好好玩......d野又殘又舊,有種尋寶feel
    我以前都成日去呢,又係夏天呢個時間.對啦...夏天雖然係熱,但就好鐘意周圍冷,周圍行
    [版主回覆06/10/2010 13:03:00]啲野係我地既戰利品! XD

    回覆刪除
  15. 嘩!咁正?!可否講下大約買左d咩?我以前去親就文具舖買野,所以都係拿住幾個膠袋多.

    回覆刪除
  16. 原來環境都唔錯喎, 竟然有人留下相簿? 實在太大意了, 我走火警都要帶埋D相走架, 咁當然係soft copy啦

    回覆刪除
  17. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除