2010年6月24日 星期四

生命釋放日 - 爸爸開心日!haha

牙痛請假了很久...
面腫得像復活島石像...=n=

今天有點精神...上來補blog...

*****

這天是本年度最美的一個藍天
下班後促促回家帶爸爸郊遊



爸爸最初不想去, 左推又推
老人家接受改變真的這麼難嗎?
結果我迫他去, 因為我知道他一定會開心!

在士多吃了下午茶
爸看到兒時風箏說很懷念
但又怕"無面"無提出要買來玩 (老人家心態真的很怪很怪)
所以我說我想玩, 問他哪款最好玩
老闆說布造的最襟
但爸卻鐘情兒時的紙風箏
咁我當然買紙風箏啦~
爸爸仲話要買個1000碼的轆...
這個下午我花了百多元喔...哈~
爸開心就好啦...



一包有兩隻, 唔錯吖~



爸果然識玩呀~
兩三下手勢就衝上雲霄!



天氣好到無朋友!
我以為自己去左墾丁呀!
好掛住墾丁呀!!!!!!!!




爸一直玩一直玩...
燒手了都要玩...
我跑去買膠布...=_=

哂到紅哂都要玩
好爛玩!



我可以碰的機會實在不多...哈哈!



爸累了
送他回家後, 我繼續我的釋放活動



在大圍買珍珠奶茶期間居然藍住個天落咗場大大的過雲雨...



又來到...貨櫃碼頭
今次係睇日景同日落~






還有碼頭的狗BB!!!
一個月大
不怕人卻很斯文內儉
好可愛!



看牠滿身灰塵...每天嗅著船油味有些心痛...
但有主人疼己經算不些了...






繼續出發!



又係昂船洲!
都係嗰句~ 唻睇日景!






順便帶佢唻睇吓,佢都話靚~




超大巨型貨櫃船



又喺度睇人賒貨~


沒有留言:

張貼留言