2012年8月23日 星期四

肺積水

身體唔爭氣...
上星期四有啲作發燒, 雖然燒唔成
但之後就開始咳到瞓唔到
連續幾日都要半坐半瞓喺床度
情況同以前做完肺手術一樣

到咗星期日, 情況差咗好多
咳到透唔到氣
就算坐喺度瞓都唔可以了
瞓唔著但又好眼瞓
真係唔知自己坐喺度可以做乜

第二日唯有不情願地去QM A&E
個心勁驚入咗院就返唔到屋企...
見我會咁諗, 大家都估到我個清況有幾差

原本只想借部O2 機返屋企, 死都唔入院
結果含氧量只有八十幾
都係要留院

XRAY顯示我右肺有一半都有肺積水呀...
唔怪得我透唔到氣啦
我個中醫竟然診斷唔到....仲要收人$4XXX/ 1星期藥 咁天價...令我好失望
上次我肋骨位針灸之後我唔小心咳左幾下, 支針移咗位吉到第二度, 痛左我3個星期
但佢死都話自己吉針係預埋位比我去咳...一定唔關佢事
其實我都唔係想怪佢, 只係想比佢知道個情況啫...
聖人都有錯, 點解你自己一定係無錯?!
醫唔好又賴係我唔聽話...
點解要遇一個有心醫人既中醫係咁難架?

講返醫院, 醫生建議我照CT後就插喉仔抽肺水...
但大家都應該知道我係好唔想照CT
所以我推遲到我HOME LEAVE出去睇咗中醫先
或者佢會有方法...到呢個時候, 我真係無哂辦法先再信任佢!

11 則留言:

  1. ......診金雖然貴,希望有效減輕身體不適情況,努力啊!

    回覆刪除
  2. 保重身體,很難完全明瞭妳的辛苦,也在此留言支持!

    回覆刪除
  3. 加油呀!!
    聽講浸會的吳錦醫師醫癌都得個喎!聽過嘛。
    祝早日康復

    回覆刪除
  4. things will sure get better, hangin' there!!!

    回覆刪除
  5. 小琳:我個人覺得如果照CT只是想知道肺部情況,那就沒有必要照了。差又如何,何必再死細胞呢!
    另外出名的醫生或醫師多數自專心強,又自負,所以唔肯認錯,是自悲表現。其實病人自己最清楚真實情況,永遠支持你的做人態度。祝妳安好。

    回覆刪除
  6. 最緊要揾一個你覺得最舒服既方法,永遠支持你!

    回覆刪除
  7. 會唔會換一個中醫呢下

    回覆刪除
  8. 有冇看過嚴浩出書內的布緯食療治療癌症/慢性病? 直得一看/試

    回覆刪除