2012年8月31日 星期五

給houseman的小禮物



出咗院1個星期, 今日返去醫院覆診
照完xray, 上到病房, 己經見到Dr Li
好掛住佢地呀~

坐低咗一陣間
Dr 就行埋唻坐低
我以為佢只係問候下我
原來己經係覆梗診...
平時都會入間房度講
咁唔formal都係第一次~
不過咁樣就好似朋友傾計咁

我啲肺水無少到, 反而多咗少少
佢好想我留院抽肺水
但我又令佢地失望喇
我話其實得一個星期去食中藥又好似唔夠時間
就再要求多3個星期
我真係好唔聽話...

臨走前, 我送咗份禮物仔比3位houseman
係我DIY既心口針
第一次整, 唔係好靚...不過盡咗力

Dr話我下次唻覆診佢地己經走哂
我話 "咁我咪見唔到你地囉..."
Dr"你到時搵我囉~ 我比我工作電話你 (醫生成日袋住嗰個無線電話), 你打比我, 我上唻搵你啦~"
如果呢個電話可以whatsapp就好喇...好想知道你地鍾唔鍾意份禮物呢!

我好開心呀醫生! 你地真係好好! =D
要加油! 做個真心關心病人, 有醫德既好醫生呀!!!



5 則留言:

  1. 每個病人都希望能遇上有醫得又有愛心的醫生,我也對他們寄予厚望,小琳妳也要加油呀!期望妳早日康復。

    回覆刪除
  2. 醫生說話你都唔聽,真大膽!但最緊要揾個自己舒服既方法,支持你,加油!

    回覆刪除
  3. 知唔知有病係要聽醫生話嫁,下次唔好再唔聽話!!

    回覆刪除
  4. 很漂亮的心口針,真有點後悔沒有選讀醫科:(

    回覆刪除
  5. 最近有位朋友都證實患上左癌症,安排緊治療,所以健康最重要!

    回覆刪除