2010年2月11日 星期四

盡了一點力


貓B很可愛吧...= w =


事源在一個寒冷的凌晨時分
收到Zoey的MSN message
"我在家樓下發現有6隻貓B...妳有朋友可幫手暫養嗎?不過要餵佢地食奶, 又咁夜, 好難搵..."

"咁而家佢地喺邊?出面勁凍喎"

"我屋企有2隻狗, 唔方便攞返屋企, 頭先我放左好多暖包同毛巾比佢地, 同埋放咗喺個無人行0既位, 但擔心佢地會比狗擔走..."

我聽到呢句,就好緊張貓B的安危...
我問家姐可否帶貓B回家一晚
卻得到不支持的回應...
我唯有找遍有愛心的朋友幫手
最後只有一位
不過她家有點遠, 我開車去又不懂路
結果我決定不理反對, 先帶牠們回家再算...因為比較近


大約凌晨三點
我開車到路程大約10分鐘的地方
等待Zoey帶貓B給我
載貓B的紙箱用毛巾蓋著
打開後會有一鼓暖氣
因為紙箱內都貼滿Zoey的愛心暖包
貓B們都安心地睡覺

到家後, 家人都睡了
貓B又不會亂叫, 所以我再下樓買牛奶
加些熱水, 暖和點才用針筒餵


很難餵呢...因為牠們都感到陌生又害怕
只有其中2隻願意喝...而且喝很多
比較像貓堆中的大哥和二哥~



右上角企起身的是勇敢的小黑B
應該說有點野性, 很大膽!





牠是大哥 (感覺上)
吃很多奶, 又愛八卦





愛八卦的程度是這樣...如圖...
大家都瑟縮在箱內
牠卻獨自出走
要不是牠找不到回家的路在狂叫 (明明家就在旁邊)
我是不會發現出走事件...



很機警的在找回家路...(在你身後呀小阿B... =_=)


放回箱後, 立即安靜
再過廿分鐘, 會再聽到牠迷路狂叫...
來來回回發生了數次...哈~







我照顧牠們直到凌晨5時多才去睡
10點起床後, Zoey告訴我己找到朋友可暫養2隻
此時我己經捨不得...


接著很快便有人再要2隻...

Zoey來我家"收貓"時
再宣佈餘下2隻也有主人了

我來不及道別...
跟牠們 say bye 時眼淚快忍不住...


再加上, 因此事而被媽媽痛罵...
覺得又委屈又傷心

如果當晚沒有帶走牠們
可能不會有這個結局
會染病, 會被掉, 會被虐待, 會凍死...
我們都給牠們6個完美結局不是很好嗎?


我救回6條生命
為什麼還要被罵呢...T^T


沒有留言:

張貼留言