2010年2月15日 星期一

大情人節年初一快樂

情人節碰著大年初一
當然要去嫲嫲家做節
吃過午飯後
和姑姐, 堂弟, 和快要睡著的爺爺打衛生麻雀

頭3鋪我靠雞糊冧莊, 極之風騷
我話 "阿爺, 你係咪大雞唔食細米? 不如我地鬥快食糊!"
阿爺笑而不語


結果
阿爺狂食雞糊
我無再贏過.... =_=

豆丁講啲野對老手永遠係唔存有殺傷力
結果只會一敗塗地...


*****


其實適逢情人節
都真係諗過...做啲喺情人節好應該做的事
不過結果都係...乜都無做過~



早前
有一位顧客早前約我出來, 教他造首飾
說要在情人節送給女友

我答應了~
對方挑選了3款首飾
其實要造的步驟很少
不過一個多成功的男人造起這種細微的手作總會笨笨的
工具總是永遠拿錯又用錯
用力過大鐵圈變哂型等等

我說我來幫忙
他卻硬要自己一手一腳去完成
結果花了大概3小時...
看他弄得手指頭都變紅
他女友實在擁有一份很堅硬的幸福!
不變亦不碎!



情人節快樂!!!



沒有留言:

張貼留言