2009年2月9日 星期一

20090208_大澳

好天氣~ 當然要出外走走啦!
同阿鋒阿杰,一人一機,去左大澳影相 ~



鹹魚同藍天
出奇地 Match !!!




識笑加...超可愛囉...
訓左喺度好耐...嘆緊世界~
直到佢後面突然有狗勁吠 (吹雞?!)
佢即刻成隻彈起~
個樣勁醒目咁衝左去後面!
笑死我地!



睇完呢張, 再睇下面呢張...
硬係覺得有種 "甜蜜蜜" feel... -_-




能洗淨心靈的大澳




用真既雞泡魚整...好殘忍呀...><
但又真係整到好得意....




餓極...見到即食...
唔太甜, 幾好味~












主人叫佢表演比我地睇
佢真係好聽話, 又叻又乖!



好攪笑, 唔知係狗屋定比細路仔玩




大家坐喺度休息左陣...好舒服~





呢幢野好似麗江啲樓...哈~



偷偷地...偷拍人地屋企...
有一種味...係木味...? 船味...? 海水味...? 懷舊味...?
形容唔到...但好吸引我...





渴望能在此地住上一段時間





別看照片黑文文,有種陰涼而寧靜的感覺
其實現場正有人在打四方城~ 哈哈!




極可愛的小狗...





大家都燒木取暖...



未知以前都住上什麼人了?
現在己成雜物房...



我們繼續向前走...



這種天氣
配這種環境
你 (城巿人) 不主動去接觸
根本一生都不會碰上



但切記 : 請愛惜環境,別破壞它,污染它




我看到風耶...你有看到嗎?



我們都在河邊小睡了...阿鋒卻在裝帥~ XD (說笑)




差不多走到尾段了
由於波鞋被狗場的狗咬爛...
當天只能穿布鞋...腳指磨損了...>.<


 


21 則留言:

  1. 好舒服~ 有機會去住下 d 棚屋丫, 好有 feel 架
    [版主回覆02/10/2009 15:53:00]問過當地居民, 佢地話無得租唻住呀 你有咩計呢??

    回覆刪除
  2. 呢個感覺好司服!!好似去左另一個世界咁!好寧靜!好享受!
    可以好好咁感受一下大自然!!從城市走入另一個地方,
    真的別有一番難以形容的味道!正!!

    回覆刪除
  3. 整雞泡魚飾物唔算殘忍,最殘忍係D釣魚友, 佢地釣到雞泡魚,會踩爆佢,踢番落海...

    回覆刪除
  4. 看著這些圖片,走進了時光隧道,走進了另一境界 麥芽糖梳打餅?生晒魚乾,咸魚?還有這些「真」食 物嗎?沒有黏加劑,沒有人工色素,真難以置信! 水上建築物不是什麽仿唐仿宋的A貨,它們本就存 在五,六十年了,木梯扶手都給摸到滑滑的, 告訴你這裡曾有三代同堂溫馨地生活過............... 在這靜土,就算狗兒們「吹雞」也絕不會互相「晒馬」 就祗會 call 齊人去歡迎訪客罷了。
    三人大澳行?腦海中勿然出現了半生緣中的一幕,女主角和兩 男生上海郊遊拍照,意境甚似。

    回覆刪除
  5. 無飲好似叫[紫葉水]及食糯米糍嗎?

    回覆刪除
  6. 大澳, 我細過層經去過, 同依家已經有大變化了

    只要填張問卷 , 就可以得到以下現金劵 , 真係非常容易 ,
    大家試下啦 . 仲有呀 , 2 月 12 日到期啦 , 遲咗就無啦 , 行動要快呀

    Coupons Follow You


    HMV $50
    Yesasia.com $100
    Starbuck Voucher $50
    Park Shop $100
    Wellcome $50
    City Super Coupon $100
    Broadway Coupon $50


    回覆刪除
  7. 好美的照片,很有生活的味道!加油啊!

    回覆刪除
  8. 你食既麥芽糖加餅, 自我7, 8歲以後就没有見過及食過啦!! 你真係好有口褔呀!!

    回覆刪除
  9. 小琳搞到狗狗咁好笑

    回覆刪除
  10. 未去過大澳~~
    但睇完之後....
    令我真係想去大澳走一趟哎~~

    回覆刪除
  11. 看完照片  ,  FEEL SO GOOD!!!
    好想去看看

    回覆刪除
  12. that photo is styled!

    回覆刪除
  13. 會笑的狗,搞笑!

    回覆刪除
  14. 小琳, 嗰日我都有喺大澳見你哋呀!
    [版主回覆02/10/2009 15:54:00]係咩~ 做咩唔叫我呀?? 估唔到大澳都撞到人呀~

    回覆刪除
  15. 小琳果然對小動物情有獨鍾,每次見到動物都會有趣的形容一番^_^

    回覆刪除
  16. 我都去過果度,真係好鬼令~

    回覆刪除
  17. 在清新空氣及景色怡人下生活的狗隻. 感到都是特別懶洋洋及乖巧的.

    回覆刪除
  18. 大澳這個地真係好舒服的呀!!
    我之前都入過去影相..............
    景色真係好靚,
    如果佢有得租棚屋住就好喇!!

    回覆刪除
  19. 你幾點係大澳呀? 我都有去呀....見你唔到呀,,,星期日勁多本地團囉~
    [版主回覆02/10/2009 23:42:00]我地好憎多人 所以都盡量去啲無人地方靜下~ 我地差唔多兩點先到呀 玩到六點走~

    回覆刪除
  20. 人生一定要有夢想,如果唔係就同條 鹹魚 有乜分別!.............haha
    [版主回覆02/11/2009 07:21:00]你真係好鐘意呢句對白喎...haha

    回覆刪除
  21. 我有朋友個親戚住棚屋, 以前入過去住過幾晚 (當去 camp).  不過已經同呢個朋友失去左聯絡好耐 lu

    回覆刪除