2009年2月10日 星期二

火炭狗場的可愛狗兒們~

上星期在狗場拍完野
第一次獨自一人在狗場工作
一邊做野一邊同佢地傾計
好好好開心~



佢係我男人 ~ 叫威威!
佢眼神係咪好朝偉? XDDDDD


 


威威勁乖勁乖!!! 係我至愛!



呢位係我外母~ 叫mui mui
初時一直唔知佢地係母子關係...
當知道時...呢個消息簡直嚇親我....
因為威威大隻過mui mui ... 又好似老過佢咁
真係諗都無諗過~


但有次mui mui同另一隻狗打架
威威即刻唻 tum 返媽咪...
勁sweet...勁乖仔...!!!


佢兩個都好鐘意我加~
一見到我, 就會伸手出唻, 想叫我過去咁
我行到埋去, 佢地就會用前腳企上我膊頭度...
我真係鐘意到佢地爆!



狗場環境 (清潔後)



左邊係單眼小吉, 我成日覺得佢好似飛仔~ 撩架打咁
右邊係愛人威威~



呢位係肥妹小姐
佢真係好肥! 但腳短短咁
好痴人, 啲人行到邊, 佢就跟到邊, 望到你實一實
又係好乖好可愛
但超為食的



肥妹傻更更, 好得意加~



肥妹同黑妹個 patsssss....



你睇肥妹個樣...
好掛住肥妹tim...



呢位係百厭bee
無時停...



呢位一定要介紹
慢熱的Jolie
佢開始對我有點熱情喇~
一直以唻佢都避開我...連我眼神都會避...好似好驚人咁
但呢一日, 我摸佢隔離既狗時, 佢竟然主動行過唻要我摸!
仲搖哂尾!!! 好似好開心咁!
可以得到你認同...我好感動哦! T^T



佢叫 happy
上鏡肥啲靚啲, 真狗好瘦加...
同埋佢有心臟病
太開心會暈低...



Jolie同Happy係好朋友唻加~



成日撩起我條圍裙同含住我隻手既狗 (右)
但一直都未知叫咩名



比大0舊"担"左入房然後咬爛既波鞋

(佢係將我成個紙袋撕成碎片囉...入面仲有一條撕爛哂既運動褲同布袋...haha!!!)



我夾硬著返屋企先掉...好多佢既口水, 濕淋淋的...


 


呢日我好開心哦!!! ^ ^


13 則留言:

  1. d狗仔真係好得意呀~多得你地去清潔,佢地先有個好的生活環境。我0岩0岩都0係狗場領養左隻狗返屋企,佢好慘。(佢前主人係breeder) 佢困籠困足兩年,又食唔飽~依家得棚骨咁﹗醫生叫我幫佢增肥。(佢得5.x kg,佢應該起碼要有7kg先得呀﹗)我依家都好比心機照顧佢呀 你都加油,好好照顧狗場的「小朋友」~~~

    回覆刪除
  2. 好怕大狗流口水, 好大篤架~~ 隻隻唐狗條腰都fit過我喎:-o  真係狗狗震, 爛晒1隻鞋!!
    [版主回覆02/11/2009 07:13:00]佢地瘦嘛...

    回覆刪除
  3. 好可愛的狗狗!

    回覆刪除
  4. 嘩!happy最可愛呢
    佢有心臟病,禁迷唔可以跑得太激 ?

    回覆刪除
  5. 你隻鞋好味? 還是佢地冇玩具呀 ?

    回覆刪除
  6. Siu Lam, do you watch the movie, The Hotels for Dogs ?  I recommand you go watch this one if it shows in Hong Kong.  I watch it about few weeks ago, very touching but funny movie.

    回覆刪除
  7. 最緊要係妳開開心心...
    佢地都會開心!

    回覆刪除
  8. Siu Lam, 你都要加油呀  開開心心及身體健康

    回覆刪除
  9. 你真係好有愛心ah~

    回覆刪除
  10. 我同jolie walk 過啦...超乖!!

    回覆刪除
  11. 真係要衷心讚小琳一句, 親自落手落腳整得個狗塲咁乾淨不單止, 對隻隻狗狗都咁細心, 咁 有愛心,無分肥瘦,不計老幼, 更難得比狗狗咬爛咗對 NIKE,仲笑騎騎,一啲都冇唔 LI - KE。

    回覆刪除
  12. 小琳...果日我要返工..放6點..
    去唔到了...對不起,,
    如下次再有 都要通知我呀..
    我會問下有冇人果日得閒可以去的,,再覆你丫.

    回覆刪除
  13. 「成日撩起我條圍裙同含住我隻手既狗 (右)...」 個隻叫b女牙~ 又係好鬼痴身架佢~ 不過佢吾鐘意人搞佢啲餅餅毛同個pat囉

    回覆刪除