2009年2月8日 星期日

愉景灣

前幾日, 好天, 同chris去左愉景灣
係我想去嗰度食野, 好似會好好味...


好熱呀...一起吃鳳仙~



我地啲笑容好似有啲奇怪咁既???



"呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~"



打橫含住雪條棍...



含住雪條棍講野原來都幾好笑...XD



食晏喇~ 個景不錯吖



墨西哥菜
(串燒好好味)



自由配搭兩款生果飲品
好好好好味~



當然要到沙灘瞓個午覺啦...



仲有兩位大隻外國型男瞓午覺...
真係好鬼舒服....我瞓著了...



個天超~~~~~~~~~靚囉~



原來倒幾多水都係無用加...哈哈~



唔放棄, 繼續走去加水...



我己經傻左喇~
滾地沙...然後"游沙"
好想同呢個地方融為一體...



唔好以為呢張相好浪漫
兩個 人影 咁親密
其實, 我地係殺手!!!

(我地揸刀加! 哇哈哈哈!)


 < 其實係用手扮, 根本無刀


可愛BB



沒有留言:

張貼留言