2009年2月4日 星期三

馬灣

20090201


今日跟左阿杰去馬灣
佢朋友影結婚相
我地就入去影其他相~


馬灣公園啲花好靚..................................



當日天氣也很不錯



我也想擁有一部...



眼瞓的管物人



其實我坐著的地方是爬得很高的



聽聞將在三月開放的揶亞方舟
看到長頸鹿和大象嗎??



此人是誰呢?
他叫 John

以下是我簽的同意書
是一只烏龜哦~



要做熱身呢



這是一個很肉酸的熱身...
所以不停傻笑



還有攀石
但抱著小朋友 (幫忙他們嗎..)
比自己爬過去更累人



還有繩網



其實是我和杰發現有繩網
原來是一個野外歷險的設施
但入口封著
我地都偷偷爬進去
結果被發現...
那人說 "你地要玩就要落去比錢玩"

咁我地就落左去
三十蚊一個人
但...全部都係小朋友囉~
John就係教練
我地玩左...我估有一個鐘..
超攰...



諗住喺馬灣村食輝記
但要book位...無book無得食...
結果...去左碼頭食左一間勁無特色既九斗半...


但有在馬灣村的碼頭睇日落
好靚呀! 之後仲周地訓, 因為要睇星星~
但相片在杰的相機內... : (


 


沒有留言:

張貼留言