2009年6月19日 星期五

踩單車! 迪欣湖 ~

迪欣湖真係超正
無人, 靜, 乾淨, 大, 綠化, 靚景, 空氣好 ~



好似去左外國咁呢!
但啲草其實好拮...哈~



兩張都鐘意
放哂上唻好了 ~





出發 ~
由迪欣湖踩到迪迪尼碼頭 > 兩間酒店 > 迪迪尼 > 迪欣湖
hea住踩, 一個半小時間完成



我係肥妹!!!

原來好多病人打alimta後會明顯變胖...我變ing...
今晚沖涼時仲甩左幾十條頭髮...
不過醫生話唔會甩ga bor...
但我估我應該甩好少 ~





超鐘意迪迪尼園外的 "花園式大道"
無人之餘
沿路又播著disney音樂
一邊踩單車
有種進入童話世界的感覺

但一踩到樂園大門...
好多人.................
落入凡間....




夜晚去左賽馬會藝術中心
可惜太夜, 九成己關門
但上天台睇景一樣靚~


好似時光倒流到八十年代




哈哈哈!!!!!!!!!!!
小妹第一次揸車回家!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
由紅磡回家哦~
到家樓下停車時
差啲撞到石 "等"
嚇到車主飛左個心出唻~


但我就超級開心!
停車後大呼 "我好有型呀! 我自己揸車返屋企!!! YoHo~~~~~~~"


沒有留言:

張貼留言