2009年6月3日 星期三

打完針喇...


見到呢架車
原來係啲車行工人搬唻呢度放低
但買唔到岩既零件
所以封哂塵...嘥哂~








木架車? 很特別



好慘...十一點半到左醫院
排隊等到兩點先到我
唔知做乜拮極都唔得...
前前後後拮左五次...
計埋中間啲休息時間
五點半先開始吊藥...
好在吊十分鐘咋...
不過前面啲功夫就真係...唉~


某位病友, 我諗好多病友都知佢係邊個
Connie呢~ 出左本書嗰個呀~
原來佢坐喺我對面
佢為我pray, 我先成功咋..仲要唔痛呢!
佢道行太高了! haha~




諗住無副作用
點知都係有少少
頭好暈, 胃好痛...
無停過...
今日還剛嘔了...


1 則留言: