2009年6月24日 星期三

父親節dinner

尋日打完針
今日又係例牌反胃作嘔同眼瞓
不過加大左胃藥, 好過上次少少...


今次好順利
拮一針就攪掂~

打完針帶左大家姐落數碼港海邊
帶佢去聞下海水味, 哂下太陽
佢都好鐘意嗰度呢~


但我無帶相機
大家有興趣可睇下我上年喺嗰度影既相


http://hk.myblog.yahoo.com/siulamtang/article?new=1&mid=26890


*********************




呢餐係父親節dinner (正日前一晚)
顯徑村警局對面
間野叫 "x昌"
唔難食, 但又唔係勁好食
不過唔貴
7個人都係 $500 蚊



以前細個成日行經呢啲小巷去顯徑村陪媽咪買餸...踩單車..去公園玩...哈哈~
(仲有人記得我細個住隆亨嗎?)



細佬呢幾日做孤兒仔
所以唻左一齊食



細佬發現了呢隻迷你蜆
夾左比我食
但我轉送左比kakew
細佬扁咀
意料之內 XD



某日同細佬又踩單車
去左TKO工業村
雖然無人又無車, 好好踩
但超大塵, 特別係有貨車經過
眼都開唔到...
踩完成身都係炭屎...


踩完大家都勁熱
勁想食刨冰!
但最後係去左食思樂冰....



九巴廠
個草坡好靚但入唔到去
我地己經好努力搵路入都搵唔到!



熱九變成雜貨室...



pat pat熱成這樣...=_=
我在車上都打側坐
希望褲子快點乾...


沒有留言:

張貼留言