2009年9月9日 星期三

真光同學聚會


好耐無見真光商科既同學仔
今日難得約食飯
大家都在做關於 account 既工作
也有在找account工作的
我聽到覺得好可怕哦
唔敢相信自己讀過account
因為我好似唔識 account 呢個"人"咁...
5 年無掂過 account 喇!
當年讀得咁辛苦真係嘥哂!
如果當年立即找工作,現在應該還過得去~



這張set 了 2秒
趕唔切...
大家樣子好尷尬 haha



大家都是窮鬼
躲在照紙相機內用相機自拍
haha (說笑喇)




和emily很老定
一早到了旺角卻不先去訂位寧願逛街
結果心目中的餐廳 full booking...
還好走遍整個新世紀
找到川菜吃
還有六折!
窮鬼的喜訊



等了半小時
其他人還沒有來...
超無聊地自拍拍



怎麼拍來拍去我們也不搭調...=u=




有人來嚕~
菜也上了
可惜主角還未到
大家又再眼光光看著美食半小時...



主角到了!
kaka的bday
我和emily要等主角先夾菜我們才敢哦
kaka夾了四季豆後我們兩個像餓狗吼叫著伸手夾 "嗚呀!四季豆!"




吃飯前和emily走餓了
又吃章魚小丸子和喝珍珠奶茶
為什麼是 "又"?
因為我昨天才把這配搭吃了一次
哈~ 我最愛這個組合 =w=




旺角球場旁那公園遇到這個叔叔
是否一種新興運動? haha


沒有留言:

張貼留言