2009年9月21日 星期一

廣州白雲賓館比鬼宅之夜 (有鬼古成份)

第一次上廣州
同家姐同埋佢男朋友上去
今次有家姐喺廣州既同事帶住我地
仲安排左白雲賓館 (5 星) 比我地住

雖然叫賓館, 但都真係幾靚
樓下仲要係賣LV Fendi呢啲大牌...
我地住15/F

由於我岩岩星期四先打完針
喺上面同佢啲同事食完lunch三點幾
行到五點幾我己經頂唔順
但唔想掃興, 所以keep住行
肉體己經變成受指令動作...無哂感覺
食埋dinner,九點幾返到去第一個沖涼即瞓

我地三個人屈蛇雙人房
我當然係一個人瞓一張床啦~

比少少背景大家
我25年唻都無見過同接觸過嗰味野的

我記得我瞓得好冧
仲發梗夢
突然間我就醒左, 瞪大眼望住天花, 我知道家姐同佢男友仲喺我隔離
聽到佢地細細聲講野仲未瞓
但我無拎個頭過去望
因為我feel到另一樣野
就係有第4個人"入住"我地間房....

由入門口, 放低行李, 執野, 掛衫等動作都係快鏡
但我全部都係睇唔到, 只係feel到有個人好快咁行唻行去
"佢"執好哂之後就跑過唻跳上我張床度
即係宅住我...整個入住至宅住我過程唔到十幾秒

我郁唔到, 但第一時間大叫
因為人人都話比鬼宅要大叫
叫得出就即係無事
我記得我叫左3~4聲, 真係出盡飲奶力
我對眼只係望到天花, 望唔到左右
全身更加係郁唔到
叫到第4聲既中段, 出到聲
亦同時郁到喇
我自己都聽到個叫聲好奇怪
我呆左兩秒

家姐男友問我 "阿妹你做咩呀"
(家姐之後同我講返, 佢兩個當時都呆左陣, 先叫佢男友問下我做乜, 佢地話我既叫聲好恐怖)
我拎過去望住佢兩個, 透左幾啖大聲, 定左定神, 諗下係咪發梗夢, 答
"我比野宅"

當時只係12點幾咋
佢2個都未瞓...我都可以比野宅....

即刻喺銀包攞左啲一直袋住既觀音呀濟公呀等等既"閃咭"
好似playing card咁排哂喺床頭櫃
仲有啲用利是封包住既銀仔 (都唔記得幾時邊個比...) 放喺pillow底

家姐原本都唔敢瞓
聽完我咁樣就仲唔敢瞓
但我話 "快啲瞓啦...聽朝我地好早起身, 今晚唔夠瞓聽朝仲恐怖呀..."

最後斷斷續續大家都瞓著了

其實有接觸嗰下都真係幾驚
但諗返都幾刺激
因為我相信件事點worst都唔會死
haha 咁又有咩好驚呢
當係一個經驗!

沒有留言:

張貼留言