2009年9月7日 星期一

屋企有車用喇~


媽咪個朋友要換車
呢架車原本攞去掉 (真係掉...)
因為個鎖壞左, 佢費事整
媽咪話咁嘥, 不如比我地
所以我地屋企就有車用喇!
爸爸亦都搵人整返個鎖~

Renault Megane
2001車, 外表7成新淨哦!


不過我自己唔會花錢喺車度
所以有啲花左凹左我都唔會理
代步啫~
但爸爸就好想整返佢, 但好貴...
男人對車真係有啲要求...哈~



呢一星期爸爸都叫我開下車, 熟習吓
前日第一次車爸爸媽媽去megabox
尋日就車佢地落九龍灣
之後就同阿兔去遊車河!

九龍灣 > 馬鞍山 (接Burn) > 白石 (Hea) > 西貢 > 清水灣 (睇人玩飛機)  > 馬鞍山 > 土瓜灣 (晩飯)  > 觀塘 (入油) > 九龍灣 > 回家

阿兔同Burn話我技術好好~ 唔似新牌仔~ YEAH!
我自己都好滿意自己呢!!!


不過迴旋處係我弱項...



白石真美...




日落更美~~~~


1 則留言: