2009年9月2日 星期三

第一次喺大陸消費咁舒服!


呢張就係K房照~
但只影到漂亮的四成
還有六成沒有拍~ 下次吧!



巴蜀風
餓...



終於有野食,暗笑...=v=


 <<迫...


大家用坐圍來量度"坐圍"
結果邊個最大蘿呢?! kekeee....



好耐無上大陸揼骨喇~
尋晚上左去, 先去巴蜀風食飯
好多spicy野, 我唔食得但都每碟食一舊
好味哦~~~


接住去隔離星期8唱K
上次唻, 好唔掂加
簡直要用恐怖唻形容!
但今次, 佢地裝修左!!!
超級靚呀!
靚過哂CEO!
好多唔同效果既房燈轉換
勁多歌, 多到好多香港都無!
揀歌system好先進!
全touch screen, 最欣賞佢插歌唔洗click咁多野!
用手指按住首歌推上去你想插既位置就攪掂!!
而且從未坐過咁"漲卜卜"既sofa!!! XD 太新喇!


我地今次坐大房
百幾蚊一間房, 無記錯可以唱五小時!
我地7個人, 抵!

之後去左食街邊串燒~ 超好味哦~~~
再買埋生果食~ 好甜哦~~~

接住去揼骨喇~
有超過一年無揼呢!
因為打完針真係好攰, 個頭好痛
所以忍唔住要跟佢地去揼下...


先按腳再按頭, 再推油再按頭
按完都朝早 0620 喇!

瞓醒就去飲茶
再去shopping
第一次發現大陸啲野係靚!
同尖咀差唔多但價錢平好多~

今次大家都玩得好開心好舒服呀!

一. 平日人少
二. 遇到既事又順利
三. shopping 啲野又靚, 買得落手!
四. 野食好味~
五. 大陸啲服務好左好多!


但最攪笑係, 我叫朋友唔洗攞咁多錢, 因為我有七百幾蚊
點知到shopping比錢嗰日先發現我有張五百蚊係台幣!
突然間大家變到無哂錢! 度住度住 XDDDDDDDD


睇唻我會愈來愈少喺香港唱K同買野喇...XD


開心開心Relax Relax ~~~ Yoho~~~~~~~~!!



表妹前幾日送左呢四張相比我
原來係佢畫加!
我同家姐都嘩左一聲!

我另一個表妹會考攞到20分!

怎麼表妹們都這麼強?!
我這表姐真慚愧! T^T


沒有留言:

張貼留言