2009年9月15日 星期二

屋漏兼逢夜雨...

巨爵的來臨
風聲 "free free" 嚮,瞓不著
個風吹正我屋企...大雨不停淋落啲窗度
就好似消防員來我屋企救火咁...


最慘係窗邊入水!
廚房個窗好似開水喉咁,個地水浸,我間唔中就去拖下啲水
個廳都有入水,要放毛巾
爸爸媽媽直頭瞓瞓下醒咗,因為枕頭同個頭都濕哂! haha!!!

棟大樓仲吹到有啲搖
有趣...


今日不停落大雨
突然窗前出現好大條彩虹!
我住28樓,條彩虹就喺我前面!
好開心! 即刻攞相機影低佢!
可惜陽光只出現左2分鐘
我影相時條彩虹己經開始淡色...:(


 


*****


以後呢度都唔會再比人留言
因為太多垃圾留言同廣告
好鬼煩
真係有野想講想問可以去留言板或者email比我

siulamtang@yaxxo.com.hk


(沒留意email公開了,會收到很多垃圾信件..T^T 所以改了"xx", 大家都會明白吧~)


 


沒有留言:

張貼留言