2009年12月11日 星期五

我好返喇!!!

report話我好穩定!
啲瘤仲細咗啲添呀!!!
太好喇我好返喇!!!!

我出年可以去Aust working holiday visa喇!
OH YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 


我呢大半年都有食兩樣抗癌產品
我唔知係邊一樣有效
但我會keep住食


顧小培藥店地址

匡和補健食品有限公司
地址:香港九龍尖沙咀東部麼地道62號
       永安廣場UG11及UG24號舖
TEL:25246677
時間:11:00AM-6:00PM


嗰時係唔洗book, 但要排隊
大家都係打去問問好啲~
去到佢會比你問問題, 唔收錢
佢再好詳細咁解釋
同埋會上一個國際性geh醫學網站喺你面前搵咩藥係適合個病
再介紹你食佢邊隻產品
但佢唔會迫你買架
同埋價錢都合理
現場亦有哂佢所有書可以任睇
你地可以去試下~

另外我仲有食猫爪草
你都可以問埋顧小培架
佢產品以外問題都會答架~
我覺得佢幾好人


我唔可以話一定得
但我攪左幾年
今次第一次食到啲野係有啲用
所以都想介紹比有需要既人

大家要努力呀!




 


3 則留言:

  1. 心臓血管阻塞,有什麼藥物及食物,另到血管通翻呢,另靜脈曲張食品,Ecsin你店內有貨嗎,我是你的聴眾

    回覆刪除