2010年7月8日 星期四

恰著

而家放lunch
好想即刻分享一件小事

今朝喺office做梗一個excel file
我懷疑佢比人落左咒語

一路做一路釣哂魚
有一吓我真係恰著咗...(控制唔到)
短短兩秒, "醒返"見自己竟然拎住部mobile...
好驚~ haha

5 則留言:

  1. 經電腦被催眠...... 你中病毒呀.

    回覆刪除
  2. 我係凱琪呀!
    你有冇睇《香港築跡》呀? 我好鍾意呢個節目架, 你睇完畀啲意見哎!!
    [版主回覆07/10/2010 00:12:00]我而家日日收工就去游水, 未有時間睇, 但一定會上網睇返架!放心!!! ^^

    回覆刪除
  3. 我係以前間公司要趕project個段時期, 一星期做足七日, 每日番9am 做到 11pm. 日日食完 lunch, 吾釣魚就有鬼啦.  所以果陣時, after 2 pm, 我都試過日日對住個montior 釣魚, 次次釣到對鞋都直頭除買, 爭在未蓋被.

    回覆刪除
  4. 唉...你初返office 呢..係咪?
    要有d準備ga..e.g. 傷風通. 白花油. 糖果.小食.. hahaha
    [版主回覆07/10/2010 00:14:00]唔係第一次返, 不過撞正我呢兩日要做啲勁悶既野...

    回覆刪除