2010年7月7日 星期三

游夜水

自中學camping後
都沒有再遊夜水
昨晚放工後, 突然覺得生活好苦悶
好想被海水沖吓沖吓~ 哈哈

所以即刻返屋企執野去海灘~
真係舒服哂! 洗哂啲不快 ~ :p


朋友仲喺沙灘執到個水泡比我遊出浮台
因為我唔夠氣游咁遠
哈, 係melody唻架~ 好新, 咁都有得執~


呢排做多咗運動, 瘦咗~ yeah!

*****


最近睇咗好多戲呀~ 推介幾套比大家~

推介 :


回到八十後 (己落畫...) - 好好笑~ 好睇

出租天使 (未上畫) - 好感人好浪漫, 最衰張poster似咸片, 其實最激畫面都只係kiss咋~主線亦只係愛情故事, 但拍得好明快, 唔悶 , 佐佐木希真係好靚, 又自然, 睇佢都夠! haha

戀戰特務王 - 我未睇, 但我知係好好笑~

分手說愛你 - 必睇, 唔洗諗!

界凳之選 :


鎗王之王 - 唔係想唔撐港片, 但呢套野真係九唔搭八, 好多都唔合理, 最離譜係故事次序掉亂咗都唔知! mr koo啲演技我未見過咁差架...!

海洋天堂 - 又唔係話差, 但唔睇都可以囉...

前度 - 悶悶悶, 垃圾~


沒有留言:

張貼留言