2010年7月15日 星期四

天使の恋

覺得自己有啲煩了~
因為呢套戲我係上兩星期睇咗
之後一直喺facebook同msn不停講"好好睇!"

今日發現, 我竟然仲未喺blog度講!

其實香港張poster同個戲名真係...
令到人好唔想睇囉...
或者佢想吸納多啲男觀眾?

可惜個故事係岩女仔睇!


正正經經用下面呢2張poster咪好囉~

第一張個畫面...我睇完之後, 成日都會諗起!
應該好多人睇完都會有同感
真係sweet到爆呀!


,


節奏明快
唔會悶
好多位都會會心微笑~

伊藤由奈 唱既主題曲 let it go 又好聽
PERFECT!




個男主角原來係"反轉豬腩是王子"個男主角
呢度型好多呀! =w=



男主角個愛情觀同我好相近
所以我覺得好好睇吧?



唔洗點講, 大家都睇得出佐佐木希係一個靚女
但戲入面真係超kawaii!
估唔到做戲都幾自然呀!



好想講多啲自己感受
但唔想有劇透!
總之, 真係可以一睇!!!



套戲未上架, 29/7 先上畫
我諗梗...想去戲院睇多次! XD


 


Youtube - 各款 tralier

http://www.youtube.com/results?search_query=%E5%A4%A9%E4%BD%BF%E3%81%AE%E6%81%8B&aq=f


4 則留言:

  1. 超好睇呀真係<3 光輝超可愛

    回覆刪除
  2. 係圖書館果幕真係SWEET到漏
    [版主回覆07/17/2010 17:41:00]呢幕我個心真係睇到噗噗跳!

    回覆刪除
  3. 為何不放大D字?

    回覆刪除