2010年7月28日 星期三

FB轉載: LZ399 司機!


貓貓,希望你無事o剌!

今朝剛餵完貓預備過馬路,恰巧有架車駛到我身旁停下,馬上聽到有貓叫聲!好明顯係來自剛停下呢架車,個司機落車後我馬上走上前同佢講:先生,你架車...
底或車頭可能有貓貓,你可唔可以打開車頭蓋睇下?

個衰人陰陰笑,望都無望我就將車匙交俾同行o既婦人,自己行左去,個女人又唔理我上左後座!

咁我馬上打愛協熱線,講左情況但佢地話剛有oder,架車無咁快到!我之後用乾糧同罐頭引貓貓,但只聽到聲,見唔到貓!後來個衰人司機返黎!

我求佢唔好開車住,同佢講如果隻貓死o係你架車副機器到你都好麻醉遮,佢望都無望我就開車,當時又唔見到有差人,唉,佢一開車隻貓又發出好恐懼o既叫聲!當時d眼淚已經走出黎!

LZ399司機,你正衰人,衰人!

希望貓貓平安無事o拉!


沒有留言:

張貼留言