2010年7月14日 星期三

紅磡碼頭 夜景

呢晚買埋sushi, 又上左飛蛾山~
但今次自己開屋企車上喇~
第一次自己開車上咁大霧既山!
...其實唔諗住大霧...因為要睇景嘛...

結果真係乜都睇唔到
但有一下, 啲雲吹開左少少
又岩岩黃昏
被日落照得金黃色既大廈同海面
同半個維港景色滲咗出唻

山上既人都叫左出唻呢~
但之後就無再出現lu...



跟住落左紅磡碼頭
好靚呀~



喺山頂成日見到有啲雲被照到好光
仲以為係IFC所為
原來係個大大既廣告燈牌...(圖右邊)
洗唔洗咁光呀?!

喺山頂睇, 條光柱直上太空咁呀...





5 則留言:

  1. What happened to your last post about the Land Rover Defender??? By the way, you should try using tripod and do long exposure using small aperture for these and they would become amazingly sharp with less noise.
    [版主回覆07/14/2010 20:29:00]我都想...但無帶腳架 = v =" 第一張很努力在"定", 但最尾嗰張都係out focus ...

    回覆刪除
  2. Keep at it, and next time try leaning to something like a post, a pole, or even a wall when doing these night captures. Do not use high ISO, but keep yourself stationary as much as possible. You will see better colours, sharpness and contrast. You really should use small aperture like F8 to F10. I am quite sure your camera is capable of doing nice night captures. Bravo, in any case!

    回覆刪除
  3. ♥麥太( Candy )♥2010年7月15日 凌晨2:29

    琴晚我工作個陣見到你o係我門口經過
    但我唔肯定..就無亂叫....呵...
    見到你呢篇就知你有黎紅磡了
    [版主回覆07/15/2010 12:24:00]而家仲有人認得我我真係覺得好奇怪! haha!

    回覆刪除
  4. 咁好心機找到呢d地方ga ,
    我有時都會買sushi去淺水灣食, 睇下潮汐. good!

    回覆刪除