2007年11月17日 星期六

德國。科隆


照片來源: http://www.wretch.cc/blog/stanchang&article_id=1851185


是上天給我的獎勵嗎?
接下來的星期一
我會跟 i.shop 出發到德國科隆拍照!!!
好好好興奮呀!
因為我一直都很想到德國!
雖然今次只去五天
但已經夠我開心了!!!
這絕對是我人生中的一大樂事


但可惜的是...日本的旅程泡湯了...
唯有等到下年年中左右吧~ 可以去看sakura~ sakura~~~~ ^ v ^


*正在問人借衫中...因為本人冬天鮮色衫欠奉...哈哈~


39 則留言:

  1. 德國好正, 九月尾去柏林跑馬拉虫真係唔想走,可惜時間太短無時間 shopping, 記得影多 d 靚相返黎啦
    ps 歐羅好貴

    回覆刪除
  2. 我去過德國幾次啦.....好好玩, 特別係koln, 如果你有時間, 上koln大教堂最頂, 上到去.....嘩...真係睇哂整個koln架!
    我一直都有追開你個blog架.....10萬個support你!

    回覆刪除
  3. 真是一個令妳興奮的消息!!!

    回覆刪除
  4. 德國有乜出名美食, 快d食

    回覆刪除
  5. 恭喜恭喜~
    好想去旅行呀。

    回覆刪除
  6. 德國是一個好玩的地方,但是消費卻是十分高,不過這是一個難得的機會,盡情享受吧
    德國最出名應該係啤酒,得閒可以去飲下,不過唔好飲太多

    回覆刪除
  7. e...咁下期 i-shop 封面咪見到你囉..
    好奇想問下... i-shop有無比錢請你去的? 仲有無酬勞收架?
    有無請埋十六一齊去呀?
    [版主回覆11/17/2007 14:55:00]無錢加...

    回覆刪除
  8. 好正呀!!!! 科隆好靚ga! 記得影多d相呀

    回覆刪除
  9. 又會咁啱我最好0既朋友就住係科隆(KOLN),果度真係好靚架~你要影多d靚相回來哩!!
    [版主回覆11/17/2007 14:55:00]嘩住德國咁開心!!!!!

    回覆刪除
  10. 順風喇!!!
    玩夠先好返黎呀!!!!
    唔好俾佢停呀!!!
    食多d咸豬手呀!!!!!!

    回覆刪除
  11. 玩得勁開心,食得唔好停,影多D相返
    要記得食德國美食 ,唔好飲酒啊,
    洗歐羅就......... 貴,問十六做資助
    [版主回覆11/17/2007 14:54:00]十六出相機啦~哈哈!

    回覆刪除
  12.  我無份去... 嗚...
    [版主回覆11/17/2007 14:54:00]我地遲啲再去過囉~ 無我係度你變甩繩猩猩啦!

    回覆刪除
  13. 十六號仔自費死跟

    回覆刪除
  14. 靚衫沒有贊助嗎? i-shop是pccw那本嗎? 是一本很搶手的雜誌啊 (很多時都尋不著)
    幾時出街呀? 會不會有網上版的呢? 祝旅途愉快!
    [版主回覆11/17/2007 14:53:00]哈沒有贊助呢~

    回覆刪除
  15. 十六叔叔無得去真可憐...

    回覆刪除
  16. 點圖片好美呀,藍天白雲!!!睇完心情都變好了
    有德去周游國外,無薪水都抵
    祝你游途愉快!!

    回覆刪除
  17. 記住影多 D, 影多 D, 影多 D 靚相返嚟呀, 小琳

    回覆刪除
  18. enjoy yr trip!take care yrself!

    回覆刪除
  19. have a fun and safe trip!! looking forward to see all the nice pics u and Mr 16 are going to take (hehe)!! finish packing your stuffs yet?

    回覆刪除
  20. 小琳有樣野想麻煩你我自己個BIOG頂頭位置我想學你禁整法但我唔識可唔可以教我點整.......小琳你如果有時間非常歡迎你到我BIOG看看我手做魚竿比一些意見

    回覆刪除
  21. wa羨慕死你啦!科隆d景好靚呀!人靚景靚簡直絕配啦

    回覆刪除
  22. 恭喜你啊~
    日本, 幾時去都得啦 (有$有時間的話 . . .  )

    回覆刪除
  23. 歐洲這邊已很冷了(現在晚上已是零度!),記得帶夠衣服!科隆離我這裡很近,三小時火車,我也去過幾次,是不錯的城市,也有很多shopping地,Downtown挻好走的。玩得開心些!!

    回覆刪除
  24. Yeung Kui,Kenneth T2007年11月18日 凌晨2:22

    真係好,可以有得去做野之餘仲有得去玩,真係好羨慕呀!

    回覆刪除
  25. 要好好保重身體ar!!!!!
    仲有......
    記得帶手信ar~~~ 呵~呵~呵~呵~呵~

    回覆刪除
  26. hi
    Here is the first time that I see your blog
    Anyway , have a nice trip to Germany.. Do not think anything else beside playing..
    Finally , Wish your cancer will be treated , good luck
    Prince

    回覆刪除
  27. 真係好經歷喎, 可以到德國拍照, 一切順順利利啦. 我看過兩次日本的紅葉, 都好想見下遍地櫻花的浪漫情景.

    回覆刪除
  28. 出trip好開心呀

    回覆刪除
  29. 願主祝福您.....

    回覆刪除
  30. 德國 ... 勁舒服 , 街頭表演又多  ... 唔錯  ... 唔錯 , 順道幫幫手睇睇 有冇同車神有關嘅嘢賣  幫我買 d 返來

    回覆刪除
  31. 我是聽收音機已去認識你, 你的經歷另我感到很憐憫,可惜, 及感到身體的可怕., 但你的樂觀, 正面應付及勇敢, 另我十分佩服.. 希望你身體康健, 每日都開開心心...

    回覆刪除
  32. 可唔可以帶埋我去?

    回覆刪除


  33. 科隆 D 相靚絕 . 靚人 + 靚景 , 完美組合 玩得開心 !

    回覆刪除
  34. Wie geht's(How are you ?) 
    德國係個好靚既地方,一般人只認識慕尼黑、柏林、科隆。
    其實係南部既 Stuttgart 都係個靚既地方尼,它除左係全國最大既綠州外,仲係著名車廠既所在地。
                    Auf  Wiedersehen(Bye Bye) 

    回覆刪除